Обратно към Кариери

Специалист застрахователна дейност – продажбено обслужване

29 юли 2020

"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 32 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.  Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип на позиция Специалист застрахователна дейност – продажбено обслужване.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:  

  • Осъществява ежедневен контакт с клиенти на компанията и отговаря за продажбите на застрахователни продукти;
  • Издава полици и сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
  • Извършва оценка на риска по предложения за сключване на застрахователни договори;
  • Организира и осъществява кампании за подновяване на застрахователни договори;
  • Организира и осъществява периодични кампании за набиране на нови клиенти на дружеството;
  • Организира и осъществява периодични маркетингови кампании. 

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:  

  • Много добри познания и опит в областта на продажбите и в обслужването на клиенти в корпоративна среда - Up- и Cross-продажби;
  • Много добра компютърна грамотност - CRM, MS Office;
  • Английски език – работно ниво;
  • Желание за активна комуникация по различни канали: телефон, имейл, чат.
  • Личностни качества: добра търговска ориентация, гъвкавост, организираност и добра самодисциплина, фокус към клиента, умения за работа под напрежение и висока професионална етика. 

ПРЕДИМСТВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА: 

  • Опит в продажбите на застрахователни продукти и администриране на полици;
  • Работа на подобна позиция в застрахователна компания; 

КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА: 

  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy)
  • Допълнителни дни отпуск
  • Допълнителнa здравна застраховка и мобилен план
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти
  • Тиймбилдинг програми
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.  

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю. 

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

            

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели