Застраховка „Комфорт Бизнес“
Осигурете си спокойствие в случай на злоупотреби с Вашата банкова бизнес карта

Тази застраховка е предназначена за собственици на бизнеси, които притежават бизнес карта в Банка ДСК и са упълномощили свои служители с право да използват съответната дебитна/кредитна бизнес карта.

  • В зависимост от броя на служителите с право на ползване на дебитната/кредитната бизнес карта, се сключва отделен сертификат.

Със застраховка „Комфорт Бизнес“  си осигурявате спокойствие и защита при  финансови загуби от неправомерно използване или кражба на застрахованата банкова карта.

  • Покритие на всеки вид карти ( дебитна/кредитна);
  • Възможност за застраховане на повече от една бизнес карта и повече от 1 картодържател;
  • Достъпна месечна и годишна премия;
  • Улеснен начин на плащане чрез периодичен кредитен превод;
  • Териториално покритие в цял свят;
  • Активно покритие при гратисен период от 65 дни.

Застраховката предлага избор от разнообразни покрития, които да Ви осигурят финансово обезпечение при настъпили злоупотреби.

Покритие Застрахователна сума за 1 година
Неправомерно използване на Бизнес карта
Неправомерно използване на Бизнес карта
300 лв. (100 лв. за едно събитие)
Кражба, съпроводена с физическо насилие или Загуба на изтеглени пари в брой
Кражба, съпроводена с физическо насилие или Загуба на изтеглени пари в брой
400 лв.
Кражба на служебен мобилен телефон или служебен таблет заедно с бизнес банковата карта
Кражба на служебен мобилен телефон или служебен таблет заедно с бизнес банковата карта
400 лв.
Кражба или Загуба на Служебни ключове от сейф, откраднати или Изгубени заедно с бизнес банкова карта
Кражба или Загуба на Служебни ключове от сейф, откраднати или Изгубени заедно с бизнес банкова карта
160 лв.
Кражба или загуба на Служебни документи, откраднати или загубени заедно с бизнес банкова карта
Кражба или загуба на Служебни документи, откраднати или загубени заедно с бизнес банкова карта
60 лв.

Годишната премия е в лева и се заплаща еднократно или разсрочено на месечни вноски чрез периодичен кредитен превод /ПКП/ до или на съответния падеж.

Застрахован Месечна премия Годишна премия
Един картодържател
Един картодържател
1,42 лв. / 0,73 ЕUR
17 лв. / 8,69 ЕUR
Всеки следващ картодържател (с отделен сертификат)
Всеки следващ картодържател (с отделен сертификат)
1,42 лв. / 0,73 ЕUR
17 лв. / 8,69 ЕUR

*Премиите включват  данък от 2% по ЗДЗП.

Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на  цял свят.

Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са  представени последните поискани от Застрахователя документи.

  • Ползващо се лице по тази застраховка е Застраховащият – притежателят на съответната бизнес карта в Банка ДСК.
Разберете повече за застраховка „Комфорт Бизнес“ в удобен за Вас офис на  Банка ДСК.
Разберете повече за застраховка „Комфорт Бизнес“ в удобен за Вас офис на Банка ДСК.
Свали
Общи условия и други документи
Свали
Информационен документ за застраховката
Свали
Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение

При настъпили покрити събития по застрахователен продукт „Комфорт Бизнес“ е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg и да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от  „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:

  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие

    Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК.

  • Стъпка 2
    Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие

    Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.

    1. Смърт*
    2. Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %*
    3. Хоспитализация във връзка със злополука*
    4. При трудова или битова злополука*
    5. Други документи при специфични случаи*
    6. При събитие по покритие „Комфорт“*

    В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.

  • Стъпка 3
    Срокове за получаване финално решение по заведената щета
    1. Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
    2. Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.

- Препис-извлечение от Акт за смърт; 
- Съобщението за смърт; 
- Удостоверение за наследници; 
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта; 
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия

- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука; 

- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)

 - Констативен протокол от КАТ; 
- Съдебно-медицинска експертиза; 
- Епикриза от болнично заведение и др.

- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(, 
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст; 
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
-  При на кражба на мобилен телефон или таблет –  документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;

- Препис-извлечение от Акт за смърт; 
- Съобщението за смърт; 
- Удостоверение за наследници; 
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта; 
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия

- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука; 

- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)

 - Констативен протокол от КАТ; 
- Съдебно-медицинска експертиза; 
- Епикриза от болнично заведение и др.

- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(, 
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст; 
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
-  При на кражба на мобилен телефон или таблет –  документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;

Тази застраховка е предназначена за собственици на бизнеси, които притежават бизнес карта в Банка ДСК и са упълномощили свои служители с право да използват съответната дебитна/кредитна бизнес карта.

  • В зависимост от броя на служителите с право на ползване на дебитната/кредитната бизнес карта, се сключва отделен сертификат.

Със застраховка „Комфорт Бизнес“  си осигурявате спокойствие и защита при  финансови загуби от неправомерно използване или кражба на застрахованата банкова карта.

  • Покритие на всеки вид карти ( дебитна/кредитна);
  • Възможност за застраховане на повече от една бизнес карта и повече от 1 картодържател;
  • Достъпна месечна и годишна премия;
  • Улеснен начин на плащане чрез периодичен кредитен превод;
  • Териториално покритие в цял свят;
  • Активно покритие при гратисен период от 65 дни.

Застраховката предлага избор от разнообразни покрития, които да Ви осигурят финансово обезпечение при настъпили злоупотреби.

Покритие Застрахователна сума за 1 година
Неправомерно използване на Бизнес карта
Неправомерно използване на Бизнес карта
300 лв. (100 лв. за едно събитие)
Кражба, съпроводена с физическо насилие или Загуба на изтеглени пари в брой
Кражба, съпроводена с физическо насилие или Загуба на изтеглени пари в брой
400 лв.
Кражба на служебен мобилен телефон или служебен таблет заедно с бизнес банковата карта
Кражба на служебен мобилен телефон или служебен таблет заедно с бизнес банковата карта
400 лв.
Кражба или Загуба на Служебни ключове от сейф, откраднати или Изгубени заедно с бизнес банкова карта
Кражба или Загуба на Служебни ключове от сейф, откраднати или Изгубени заедно с бизнес банкова карта
160 лв.
Кражба или загуба на Служебни документи, откраднати или загубени заедно с бизнес банкова карта
Кражба или загуба на Служебни документи, откраднати или загубени заедно с бизнес банкова карта
60 лв.

Годишната премия е в лева и се заплаща еднократно или разсрочено на месечни вноски чрез периодичен кредитен превод /ПКП/ до или на съответния падеж.

Застрахован Месечна премия Годишна премия
Един картодържател
Един картодържател
1,42 лв. / 0,73 ЕUR
17 лв. / 8,69 ЕUR
Всеки следващ картодържател (с отделен сертификат)
Всеки следващ картодържател (с отделен сертификат)
1,42 лв. / 0,73 ЕUR
17 лв. / 8,69 ЕUR

*Премиите включват  данък от 2% по ЗДЗП.

Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на  цял свят.

Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са  представени последните поискани от Застрахователя документи.

  • Ползващо се лице по тази застраховка е Застраховащият – притежателят на съответната бизнес карта в Банка ДСК.
Разберете повече за застраховка „Комфорт Бизнес“ в удобен за Вас офис на  Банка ДСК.
Разберете повече за застраховка „Комфорт Бизнес“ в удобен за Вас офис на Банка ДСК.
Свали
Общи условия и други документи
Свали
Информационен документ за застраховката
Свали
Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение

При настъпили покрити събития по застрахователен продукт „Комфорт Бизнес“ е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg и да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от  „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:

  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие

    Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК.

  • Стъпка 2
    Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие

    Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.

    1. Смърт*
    2. Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %*
    3. Хоспитализация във връзка със злополука*
    4. При трудова или битова злополука*
    5. Други документи при специфични случаи*
    6. При събитие по покритие „Комфорт“*

    В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.

  • Стъпка 3
    Срокове за получаване финално решение по заведената щета
    1. Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
    2. Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.

- Препис-извлечение от Акт за смърт; 
- Съобщението за смърт; 
- Удостоверение за наследници; 
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта; 
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия

- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука; 

- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)

 - Констативен протокол от КАТ; 
- Съдебно-медицинска експертиза; 
- Епикриза от болнично заведение и др.

- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(, 
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст; 
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
-  При на кражба на мобилен телефон или таблет –  документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;

- Препис-извлечение от Акт за смърт; 
- Съобщението за смърт; 
- Удостоверение за наследници; 
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта; 
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия

- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука; 

- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)

 - Констативен протокол от КАТ; 
- Съдебно-медицинска експертиза; 
- Епикриза от болнично заведение и др.

- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(, 
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст; 
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
-  При на кражба на мобилен телефон или таблет –  документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;