Обратно към Кариери

Специалист застрахователна дейност – обслужване на клиентите и подпомагане на продажбите

20 октомври 2022

"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 32 500 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

    В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.

    ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
  • Изготвя и поддържа регистър на бланки под строга отчетност, свързани с продажбата на застрахователни продукти, както и тяхното съхранение съгласно вътрешните процедури в компанията;
  • Следи за свободните наличности на бланки в клонова мрежа в Групама и при посредници - партньори. Заявява нови количества към доставчик и изпраща заявените количества бланки към посредници или регионални агенции;
  • Анулира и бракува негодни бланки и организира всички правни действия по изваждането им от употреба;
  • Извършва проверки на място за наличните бланки и спазването на процедурите в регионалните центрове на Групама; Участва в инвентаризациите на бланките, налични при посредници;
  • Отговаря за администрирането на всички заявки относно създаване на достъпи в системите на компанията:   
    • дефинира потребителски групи за достъпи до ИС ИНСИС;
    • конфигурира комисионни на посредници агенти в ИС ИНСИС;
    • месечно актуализира данните за агентската структура в ИС ИНСИС;
  • Участва в изготвянето на периодични, единични и други справки за нуждите на търговски структурни единици;
  • Участва в процеса на комуникация с различни институции.


    ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
  • Висше техническо или икономическо образование;
  • Минимум 1 година опит на подобна позиция;
  • Добра компютърна грамотност - MS Office;
  • Добро ниво на владеене на английски език;
  • Личностни качества: адаптивност, гъвкавост, фокус към клиентите, инициативност, организираност, аналитичност, добри комуникативни умения за работа в екип.

    ПРЕДИМСТВА НА КАНДИДАТА:
  • Професионален опит в застрахователна компания;
  • Предходен опит с информационната система INSIS.

    КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:
  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм-билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

    Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и посочeте позицията, за която кандидатствате.
    Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

    Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

     

Кандидаствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели