Обратно към Кариери

Финансов контролер /по заместване/

13 април 2021

"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama S.A.

  • Във Франция, застрахователят е: № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 31 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на нашето развитие си търсим Финансов контрольор, който да подпомогне екипа на отдел Контролинг, планиране и финансови активи. 

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ: 

  • Изготвя, анализира и рапортува отчети за управлението на компанията на местно ниво и/или изискани отчети от контролни органи.
  • Изготвя, анализира и рапортува отчети за финансовата отчетност на корпоративно ниво за изготвянето на комбинирани и консолидирани отчети.                        
  • Участва в изготвянето на стратегически планове, бюджети и прогнози, въвежда одобрените данни в консолидационния софтуер на Групата.
  • Следи за изпълнението на заложените планови показатели и анализира отклоненията. Следи за съгласуваността на текущите оперативни разходи спрямо заложените в бюджета на компанията.
  • Отговаря за качеството на данните в изготвените отчети, планове, прогнози и анализи.
  • Изготвя периодични справки и анализи, възложени във връзка с изпълняваната дейност.
  • Участва в разработването на организационни и аналитични методи, модели и начини за оценка на оперативните резултати.
  • Участва в проекти в ресора на отдела: вътрешни - на ниво отдел, дирекция, компания; корпоративни - възложени от Групата; регулаторни - свързани с промяна или нова регулация.
  • Извършва пазарни проучвания и интерпретира данните с цел ефективно управление на компанията.
  • Отговаря за правилното прилагане на Груповите стандарти и инструкции; Съблюдава нормативните изисквания във връзка с изпълняваната работа.         

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Висше икономическо образование – специалност “Финанси“; 
  • Минимум 3 години професионален опит в областта; 
  • Отлична компютърна грамотност – MS Office; Напреднало ниво на работа с Excel;
  • Висока степен на отговорност и организираност, внимание към детайла и прецизност; 

ПРЕДИМСТВА НА КАНДИДАТА:

  • Английски език – работно ниво; 

КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:

  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителни дни отпуск;
  • Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

 Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

 Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

     

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели