Обратно към Кариери

Регионален мениджър банково застраховане – регион София

07 юни 2022

"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 32 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.

Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим професионалист, който да се присъедини към нашия екип на позиция „Регионален мениджър банково застраховане – регион София“.

 ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ: 

Отговаря за изпълнението на планираните годишни бюджети по застрахователни продукти в рамките на поверения регион, като проследява изпълнението, анализира и прави предложение за повишаване на ефективността като:

  1. Управлява отношенията с Банка ДСК:
  • Развива и поддържа дългосрочни партньорства с мениджърите и служителите на Банката, координира дейностите между Банката и застрахователната компания.            
  1. Ръководи обучението на банковите служители:
  • Извършва всички дейности по подготовка и провеждане на обучения (търговски, продуктови, технически и др.) и менторство на служители на Банката, ангажирани в продажбения процес на застрахователни продукти в региона, за който отговаря.
  • Проследява и анализира изпълнението на плана за продажби на банковите служители за съответния регион, като идентифицира текущи предизвикателства.
  1. Осигурява техническа поддкрепа на продавачите:
  • Консултира и съдейства при продажбата на застрахователни продукти в  клонове на Банката, в поверения регион.    
  • Участва в срещи с клиенти, съвместно с банкови служители за предлагане на застрахователните продукти.
  • Сътрудничи на служителите на Банката в подготовката и сключване на застрахователни договори за значими клиенти и партньори;

 ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Висше образование;
  • Минимум 3 години професионален опит на подобна позиция в застрахователна компания или финансова институция;
  • Шофьорска книжка и готовност за регулярни пътувания;
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office (работа с Excel);
  • Личностни качества: ориентираност към резултата, организационни умения, мотивиране и развитие на служителите, управление на изпълнението и даване на обратна връзка, умения за убеждаване, проактивност и висока професионална етика.


ЗА ПРЕДИМСТВА ЩЕ СЕ СЧИТАТ:

  • Минимум 3 години професионален опит на подобна позиция в застрахователна компания;
  • Английски език – работно ниво (В1).

КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм-билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

 За позицията са осигурени: служебен лаптоп, телефон и автомобил.

 Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете Вашата автобиография.

Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД

      

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели