"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
- във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
- 12 милиона членове и клиенти;
- 32 000 служители;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.
Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим професионалист, който да се присъедини към нашия екип на позиция „Регионален мениджър банково застраховане – регион София“.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
Отговаря за изпълнението на планираните годишни бюджети по застрахователни продукти в рамките на поверения регион, като проследява изпълнението, анализира и прави предложение за повишаване на ефективността като:
- Управлява отношенията с Банка ДСК:
- Развива и поддържа дългосрочни партньорства с мениджърите и служителите на Банката, координира дейностите между Банката и застрахователната компания.
- Ръководи обучението на банковите служители:
- Извършва всички дейности по подготовка и провеждане на обучения (търговски, продуктови, технически и др.) и менторство на служители на Банката, ангажирани в продажбения процес на застрахователни продукти в региона, за който отговаря.
- Проследява и анализира изпълнението на плана за продажби на банковите служители за съответния регион, като идентифицира текущи предизвикателства.
- Осигурява техническа поддкрепа на продавачите:
- Консултира и съдейства при продажбата на застрахователни продукти в клонове на Банката, в поверения регион.
- Участва в срещи с клиенти, съвместно с банкови служители за предлагане на застрахователните продукти.
- Сътрудничи на служителите на Банката в подготовката и сключване на застрахователни договори за значими клиенти и партньори;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Висше образование;
- Минимум 3 години професионален опит на подобна позиция в застрахователна компания или финансова институция;
- Шофьорска книжка и готовност за регулярни пътувания;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office (работа с Excel);
- Личностни качества: ориентираност към резултата, организационни умения, мотивиране и развитие на служителите, управление на изпълнението и даване на обратна връзка, умения за убеждаване, проактивност и висока професионална етика.
ЗА ПРЕДИМСТВА ЩЕ СЕ СЧИТАТ:
- Минимум 3 години професионален опит на подобна позиция в застрахователна компания;
- Английски език – работно ниво (В1).
КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:
- Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Тийм-билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
- Възможност за развитие и допълнителни обучения.
За позицията са осигурени: служебен лаптоп, телефон и автомобил.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете Вашата автобиография.
Одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД