Обратно към Кариери

Специалист застрахователна дейност – обслужване на клиентите и подпомагане на продажбите

10 юни 2022

“Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 32 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Изготвя и поддържа регистър на бланки под строга отчетност, свързани с продажбата на застрахователни продукти, както и тяхното съхранение съгласно вътрешните процедури в компанията;
  • Следи за свободните наличности на бланки в клонова мрежа в Групама и при посредници - партньори. Заявява нови количества към доставчик и изпраща заявените количества бланки към посредници или регионални агенции;
  • Анулира и бракува негодни бланки и организира всички правни действия по изваждането им от употреба;
  • Извършва проверки на място за наличните бланки и спазването на процедурите в регионалните центрове на Групама; Участва в инвентаризациите на бланките, налични при посредници;
  • Отговаря за администрирането на всички заявки относно създаване на достъпи в системите на компанията:
  • дефинира потребителски групи за достъпи до ИС ИНСИС;
  • конфигурира комисионни на посредници агенти в ИС ИНСИС;
  • месечно актуализира данните за агентската структура в ИС ИНСИС;
  • Участва в изготвянето на периодични, единични и други справки за нуждите на търговски структурни единици;
  • Участва в процеса на комуникация с различни институции.

 ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Висше техническо или икономическо образование;
  • Минимум 1 година опит на подобна позиция;
  • Добра компютърна грамотност - MS Office;
  • Добро ниво на владеене на английски език;
  • Личностни качества: адаптивност, гъвкавост,  фокус към клиентите, инициативност, организираност,  аналитичност,  добри комуникативни умения за работа в екип.

 ПРЕДИМСТВА НА КАНДИДАТА:

  • Професионален опит в застрахователна компания;
  • Предходен опит с информационната система INSIS.

 КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА: 

  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм-билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и  посочeте позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

     

Кандидатствай по тази обява: 

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели