Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
Групама във Франция е:
№ 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;
№ 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;
№ 4 – в Автомобилно застраховане;
Групата Групама има:
- 32 000 служители;
- 12 милиона членове и клиенти;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за позиция Мениджър продажби - Агенция гр. Стара Загора
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ
- Отговаря за контрола и разпределение на задачите и отговорностите в Агенцията.
- Отговаря за качественото взаимодействие, комуникация и установяване на отношения със застрахователните посредници, агенти и клиенти в региона, организира дейността развитието на продажбите.
- Следи за изпълнението на годишния план, анализира причините за отклонения и своевременно комуникира тези въпроси с посредниците и агентите.
- Организира срещи и търговски обучения със застрахователните посредници и агенти за обсъждане на нови продукти, тарифи, правила за работа и процедури. Координира и организира продуктови кампании и мотивационни схеми за стимулиране на продажбите.
- Изготвя редовни отчети за работата на посредниците, продажбените резултати и плановете за реализирането им. Съдейства за разрешаване на техните проблеми.
- Разработва и внедрява бизнес стратегии за развитие на посредниците и агентите на компанията.
- Проследява платени и неизплатени премии и наблюдава финансовия профил на посредниците и агентите.
- Води кореспонденция с надзорни институции, външни организации, застраховани, застраховащи, ползващи се лица и др.
- Определя принципите за и съблюдава насочването на съответен търговски персонал да отговаря за взаимоотношения с конкретни / потенциални клиенти.
- След преминаване на обучение и успешно положен тест: Извършва оглед, идентификация и заснемане на МПС по застраховка Каско, при стриктно спазване на актуалните вътрешни правила и указания. Въвежда извършените огледи в специализиран софтуерен модул.
ПРОФИЛ НА УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:
- Висше икономическо образование - търговия, застраховане или финанси;
- Минимум 3 години професионален опит в областта на продажбите и работа с посредници;
- Много добра компютърна грамотност - MS Office;
- Английски език –работно ниво;
- Шофьорска книжка;
- Личностни умения - инициативност, организираност, отговорност, адаптивност, умения за работа в екип;
- Отлични комуникативни умения и фокус към развитие на продажбите;
- Нагласа за динамична и разнообразна работа и спазване на срокове;
ПРЕДИМСТВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА
- Опит в областта на продажбите на застрахователни продукти или в областта на обслужване на посредници и клиенти ще се счита за основно предимство;
- Опит с информационна система INSIS;
КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА
- Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Медицинска застраховка;
- Мобилен телефон и план за разговори;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
- Възможност за развитие и допълнителни обучения.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и посочете позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.