Обратно към Кариери

Технически сътрудник - администриране на продажби /по заместване/

02 юни 2020

“Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 2 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 31 500 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.

За позицията предлагаме временен трудов договор по заместване за период 12 месеца, с възможност за преминаване на друга подходяща позиция след края на срока на договора.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Изготвя и поддържа регистър на бланките под строга отчетност и тяхното съхранение съгласно процедурите;
  • Отговаря и следи за свободните наличности на бланки в Групама и при посредници;
  • Заявява нови количества към доставчик и изпраща заявените количества бланки към посредници или регионални агенции;
  • Анулира и бракува негодни бланки и организира всички правни действия по изваждането им от употреба;
  • Извършва проверки на място за наличните бланки и спазването на процедурите в регионалните центрове на Групама;
  • Организира и участва в инвентаризациите на бланките, налични при посредници;
  • Отговаря за администрирането на всички заявки относно достъпи:
    • създава и прекратява агентски и потребителски достъпи на служители на компанията, агенти, брокери и туристически агенции;
    • дефинира потребителски групи за достъпи до ИС ИНСИС;
    • конфигурира комисионни на агенти в ИС ИНСИС;
    • месечно актуализира данните за агентската структура в ИС ИНСИС;
  • Участва в изготвянето на периодични, единични и други справки за нуждите на  други структурни единици;
  • Участва в процеса на комуникация с посредници относно отчетност, премии и дължими комисионни.

 ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Висше техническо или икономическо образование;
  • Минимум 1 година опит на подобна позиция;
  • Добра компютърна грамотност - MS Office;
  • Добро ниво на владеене на английски език;
  • Личностни качества: адаптивност, гъвкавост, ориентация към сътрудничество, фокус към клиентите, инициативност, организираност,  аналитичност, отговорност, добри комуникативни и междуличностни умения за работа в екип.

 ПРЕДИМСТВА НА КАНДИДАТА:

  • Професионален опит в застрахователна компания;
  • Предходен опит с информационната система INSIS.

 КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА: 

  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителни дни отпуск;
  • Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм-билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

      

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели