Обратно към Кариери

Експерт застраховане - оценка на риска и презастраховане

15 ноември 2021

"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 32 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка. 

В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.  Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, който да се присъедини към отдел „Управление на продукти, оценка на риска и презастраховане“.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Администрира застраховки Живот, свързани с инвестиционен фонд, както и Смесени застраховки „Живот“ – приема документи, въвежда договори с информационната система, изготвя справки, осигурява всички дейности през срока на застраховките;
  • Участва в дейностите по анализиране, разработване, внедряване на нови застрахователните продукти и промени на съществуващите;
  • Обслужва продуктовите линии живот и злополуки, помощ при пътуване, финансови загуби;
  • Разглежда и отговаря на запитвания и молби на клиенти;
  • Извършва промени по застрахователните договори;
  • Извършва контрол по застрахователните договори;
  • Контактува с клиенти и съдейства на застрахователните посредници;
  • Сключва застрахователни договори/ издава застрахователни полици;
  • Участва в процеса по архивиране на застрахователните договори. 

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Висше образование – Магистърска степен; 
  • Опит в областта на застраховането - минимум 1 година опит на подобна позиция; 
  • Отлична компютърна грамотност (MS Office). Отличното владеене на Excel е задължително;
  • Добро ниво на английски език – писмено и говоримо; 
  • Личностни умения: организираност, отговорност, добри комуникативни умения, фокус към клиента, адаптивност, умения за работа под напрежение, спазване на срокове и отлични умения за работа в екип.

 ПРЕДИМСТВА НА КАНДИДАТА:

  • Работа с INSIS; 

КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:

  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тиймбилдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

      

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели