Обратно към Кариери

Експерт Застраховане - Методология и Координация на проекти

06 август 2019

Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

Групама във Франция е:

№ 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;

№ 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;

№ 4 – в Автомобилно застраховане;

Групата Групама има:

  • 32 000 служители;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

 В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип:

 ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  • Отговаря за/ координира дейността по планиране, подготовка, изпълнение, проследяване и контрол на застрахователните проекти, свързани с продукти и процеси;
  • Оказва методологично съдействие в процеса на реализация на застрахователните проекти;
  • Анализира процесите и предлага промени, ориентирани към повишаване на ефективността и ползите за клиента;
  • Участва в изготвянето на бизнес изискванията за информационната система и тестовете във фаза на внедряване на проектите;
  • Комуникира с различни функционални отдели и йерархични нива, както и с външни партньори във връзка с координираните проекти;
  • Следи за спазване на сроковете по отделните фази на проектите;
  • Осигурява информация за изпълнението на проектите към мениджмънта;

 ПРОФИЛ НА УСПЕШНИЯ КАНДИДАТ:

  • Висше образование – бакалавърска степен по застраховане и/или икономика;
  • Минимум 3 години професионален опит в застраховането;
  • Задълбочени познания в застрахователната област и местния застрахователен пазар;
  • Много добра работа с Excel;
  • Нагласа за работа на проектен принцип с различни оперативни отдели;
  • Способност да анализира взаимовръзките между отделните елементи;
  • Отлични комуникативни умения и способност да убеждава;
  • Нагласа за динамична и разнообразна работа;
  • Ориентация към резултата;

 ПРЕДИМСТВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  • Познания и/или практически опит в координацията или управление на проекти;
  • Опит в разработването на нови застрахователни продукти;
  • Добро работно ниво на английски и/или френски език;
  • Предходен опит с INSIS.

 КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:

  • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителни дни отпуск;
  • Медицинска застраховка;
  • Мобилен телефон и план за разговори;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

 Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.




Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели