„Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
- във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
- 12 милиона членове и клиенти;
- 32 000 служители;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип на позиция Експерт застраховане – развитие на банково застраховане
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Застрахователни продукти:
- Актуализира всички необходими документи при промяна на застрахователен продукт, като си сътрудничи с отговорните отдели в компанията.
- Организира и осъществява периодични проучвания за удовлетвореността на служителите на банката.
- Организация на обучения за служители на Банката:
- Участва в изготвянето на годишен план за обучения (съобразен с IDD).
- Участва в изготвянето на презентации и тестове за всички продукти, влизащи в годишния план за обучение на банкови служители.
- Изготвя помощни продажбени материали, които да подпомагат служителите на банка ДСК.
- Координира комуникацията за обученията с отговорните екипи на банката.
- Проследява резултатите от преминати тестове и обучени служители и ги обобщава за ръководството.
- Организира и представя присъствен списък на служители преминали обучения във връзка с отчетността по IDD.
- Съвместни проекти с банката:
- Създава и коригира вътрешнобанкови процедури свързани със застрахователни продукти.
- Съдейства при договорени промени в процеси и документи от всякакво естество.
- Подготвя презентации за регулярни срещи и местни комитети с банковите звена.
- Допълнителни функции свързани с Банката:
- Координира съвместни проекти с Банката, както вътрешно така и външно.
- Изготвя и провежда официалната комуникация с Банката.
- Подготвя презентации за местни комитети и участва като води протоколи от срещата.
- Участва в изготвянето и проследяването на постоянни контроли съгласно вътрешните политики на компанията.
- Изготвя регулярни отчети за резултатите на клонова мрежа за нуждите на дирекцията.
- Извършва правилното архивиране на създадените от и постъпили в отдела документи, според правилата на Дружеството.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Висше образование - Бакалавър;
- Минимум 2 години професионален опит на подобна позиция;
- Много добра компютърна грамотност –MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint);
- Английски език – работно ниво;
- Личностни качества: адаптивност, гъвкавост, организираност и добра самодисциплина, работа в екип, висока професионална етика и отговорност.
ПРЕДИМСТВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Предишен застрахователен опит на подобна позиция в застрахователна компания;
- Опит в подготовката на презентации и водене на обучения.
КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:
- Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Медицинска застраховка;
- Мобилен телефон и план за разговори;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
- Възможност за развитие и допълнителни обучения.
- Допълнителни социални придобивки след изтичане на изпитателния срок - разходи за транспорт и храна, гъвкава работна седмица 4,5 работни дни веднъж в месеца, 1 допълнителен ден платен годишен отпуск - бонус за рожден ден.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.