Обратно към Кариери

Консултант банково застраховане - гр. Бургас

28 октомври 2019

„Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

  • във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  • 32 000 служители;
  • Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

Във връзка с разширяване на нашия екип от професионалисти Банково застраховане в регион Югоизточен, Групама България търсим динамична личност с интереси в областта на продажбите, специализираните търговски обучения и желание за развитие в корпоративна среда, за позиция Консултант банково застраховане. Желателно е кандидатите да бъдат с постоянно местоживеене в гр. Бургас.

 ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  •  Отговаря за продажбите на застрахователни продукти в офиси на Банка ДСК в поверения му регион;
  • Отговаря за поддържане на взаимоотношенията и подкрепа на сътрудничеството между Банка ДСК и Групама България в съответния регион;
  • Извършва ежедневни посещения на банковите офиси, за които отговаря, съгласно предварително утвърден план и график;
  • Извършва търговски, продуктови обучения и наставничество на служителите от клонова мрежа на Банка ДСК, свързани с предлагането и продажбата на застрахователни продукти;
  • Регулярно информира и обучава служителите на банката за новости при застрахователните продукти и условия;
  • Проследява и анализира изпълнението на плана за продажби на банковите служители, като идентифицира текущи предизвикателства. Отчита резултатите от проведените обучения;
  • Участва в срещи с клиенти, съвместно с банкови служители за предлагане на застрахователните продукти.
  • Сътрудничи на служителите на Банката в подготовката и сключване на застрахователни договори за значими клиенти и партньори;
  • Консултира и съдейства своевременно на банковите служители при възникнали въпроси по телефон и имейл;
  • Консултира и при необходимост оказва техническа помощ на банковите служители при продажбата и обработката на застрахователните договори в специализирания софтуер.

 ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

  •  Висше образование;
  • Професионален опит в застрахователна компания или финансова институция на подобна позиция;
  • Шофьорска книжка, личен автомобил и готовност за регулярни пътувания;
  • Много добра компютърна грамотност - MS Office (работа с Excel);
  • Личностни качества: отлични комуникативни и презентационни умения, умения за убеждаване, проактивност, дисциплина и способност за самоорганизация, мултитаскинг и висока професионална етика.

 ЗА ПРЕДИМСТВА ЩЕ СЕ СЧИТАТ:

  • Предишен опит в областта на продажбите и/или обученията;
  • Английски език – работно ниво (В1).

 КОМПАНИЯТА ПРЕДЛАГА:

  •  Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителни дни отпуск;
  • Медицинска застраховка;
  • Мобилен телефон и план за разговори;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

Позицията предполага всекидневни пътувания; За позицията са осигурени: служебен лаптоп и телефон, покриване на транспортни разходи за бизнес командировки, извършени с личен автомобил.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

 Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

 

          

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели