"Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
- във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
- 12 милиона членове и клиенти;
- 32 000 служители;
- Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.
В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип на позиция Експерт продажби - гр. Сливен.
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:
- Осъществява ежедневен контакт с клиенти и партньори на компанията и отговаря за продажбите на застрахователни продукти;
- Отговаря на запитвания от клиенти и партньори във връзка с предоставяне на информация по застрахователни продукти;
- Издава полици и сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
- Извършва оценка на риска на застраховани обекти, одобрява, съгласува и подписва застрахователни полици в рамките на делегираните правомощия;
- Изгражда и развива регионална мрежа от директни клиенти и посредници – брокери, туристически агенции и агенти, които да работят в сътрудничество с агенцията;
- Текущо отчита и прави анализ на резултатите от продажбите на застрахователните продукти, за които отговаря, идентифицира проблемите, предлага решения;
- Работи с каса и ПОС терминал. Отговаря за касовата наличност. Издава платежни документи. Внася пари в банка;
- Подготвя отчети за дейността на агенцията;
- Води администрацията и документооборота на агенцията.
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Опит в продажбите на застрахователни продукти, администриране на полиции и работа с посредници;
- Добра компютърна грамотност - MS Office
- Английски език – работно ниво;
- Личностни качества: гъвкавост, организираност и добра самодисциплина, отговорност, работа в екип, фокус към клиента, умения за работа под напрежение и висока професионална етика.
ПРЕДИМСТВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Работа на подобна позиция в застрахователна компания или застрахователен посредник/брокер;
- Опит с информационна система INSIS;
КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:
- Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
- Медицинска застраховка;
- Мобилен телефон и план за разговори;
- Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
- Тийм билдинг програми;
- Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
- Възможност за развитие и допълнителни обучения.
- Допълнителни социални придобивки след изтичане на изпитателния срок - разходи за транспорт и храна, гъвкава работна седмица 4,5 работни дни веднъж в месеца работни дни в месеца, 1 допълнителен ден платен годишен отпуск - бонус за рожден ден.
Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.