
Групова застраховка „Спокойствие към Кредитна карта"
Застраховката е предназначена за картодържатели на Банка ДСК - физически лица от 18 до 74 навършени години, титуляри на банкови сметки в лева или евро, по които има издадена кредитна карта на тяхно име.
-
Застраховката предлага и допълнително покритие „Комфорт“, като по него са застраховани основната и всички допълнителни кредитни карти към банковата сметка на Картодържателя.
С групова застраховка „Спокойствие към Кредитна карта" и допълнително покритие „Комфорт“ Вие получавате финансово обезпечение за Вас и Вашето семейство при настъпване на неблагоприятни събития с живота, здравето, както и защита при платежни операции и при финансови загуби.
- Защитава Вашите финансови средства при настъпило събитие с живота и здравето Ви;
- Дава Ви сигурност при злоупотреби с Вашата карта;
- Осигурява защита на всички допълнителни карти без оскъпяване;
- Богат избор от покрития и застрахователни суми;
- Конкурентна застрахователна премия;
- Улеснен начин на плащане чрез периодичен кредитен превод;
- Активно покритие при гратисен период от 65 дни;
- Бързо и лесно сключване на полицата.
Групова застраховка „Спокойствие към Кредитна карта" предлага два вида покритие:
Основно покритие:
- Смърт на застрахования вследствие на злополука;
- Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) в резултат на злополука.
Допълнително покритие „Комфорт “:
- Защита при неправомерно използване на картата от трето лице (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на кредитната карта.
- Защита на парични средства:
- Покриват се финансови загуби вследствие кражба/грабеж или загуба на изтеглени пари в брой.
- Изплаща се обезщетение до съответните лимити при:
- Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с кредитната карта;
- Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с кредитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв./50 евро);
- Кражба или загуба на ключове или ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с кредитната карта;
- Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с кредитната карта.
Специално за любителите на пътешествия предлагаме покритие "Моето пътуване", което да Ви осигури допълнителна защита, при всяко Ваше пътуване в чужбина.
Застрахователната премия може да бъде в лева/евро, в зависимост от вида на избраното застрахователно покритие и застрахователна сума. Заплаща се разсрочено на месечни вноски чрез периодичен кредитен превод /ПКП/ до или на съответния падеж.
Премия по Основно покритие:
0,65 лв./евро на 1000 лв./евро ЗС - на месец - с включен данък.
По покритие „Комфорт“, не се дължи допълнителна премия за допълнителните карти:
- Месечната премия по това покритие е:
1,06 лева/0,54 евро на месец с включен данък от 2%.
Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
Можете да изберете от следните застрахователни суми:
- 500 лв./евро;
- От 1000 лв./евро до 20000 лв./евро ( при условие, че избраната сума е кратна на 1000 лв./евро);
- 50 000 лв.;
- 80 000 лв.;
- 40 000 евро.
Застрахователното обезщетение за всеки вид покритие е, както следва:
Покрит риск | Застрахователно обезщетение |
---|---|
Смърт вследствие на злополука | |
Смърт вследствие на злополука
|
Изплаща се използваната сума по кредитната карта, но не повече от застрахователната сума.
|
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) в резултат на злополука. | |
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) в резултат на злополука.
|
Изплаща се използваната сума по кредитната карта, но не повече от застрахователната сума.
|
Застрахователното обезщетение за опционално покритие „Комфорт“ е, както следва:
Покрит риск | Застрахователна сума | |
---|---|---|
Неправомерно използване на картата от трето лице (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на кредитната карта; | ||
Неправомерно използване на картата от трето лице (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на кредитната карта;
|
300 лв./150 евро (100 лв./50 евро за едно събитие)
|
|
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой; | ||
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой;
|
400 лв./200 евро
|
|
Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с кредитната карта | ||
Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с кредитната карта
|
380 лв./190 евро
|
|
Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с кредитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв./50 евро) | ||
Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с кредитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв./50 евро)
|
380 лв./190 евро
|
|
Кражба или загуба на Ключове или Ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с кредитната карта; | ||
Кражба или загуба на Ключове или Ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с кредитната карта;
|
100 лв./50 евро
|
|
Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с кредитната карта | ||
Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с кредитната карта
|
100 лв./50 евро
|
Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са представени последните поискани от Застрахователя документи.
Ползващо се лице може да бъде „Банка ДСК“ или Застрахования/Картодържателя:
- В случай че настъпи събитие, което спада към основното покритие на застраховката, размерът на непогасената част от кредитния лимит на картата, се изплаща на „Банка ДСК“ .
- За покритие „Комфорт“ – застрахователно обезщетение се заплаща на Застрахования/Картодържателя до определеният застрахователен лимит на съответното покритие.
При застрахователно събитие е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg . При покритие „Комфорт“ е необходимо незабавно да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК.
-
Стъпка 2
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Смърт*
- Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %*
- Хоспитализация във връзка със злополука*
- При трудова или битова злополука*
- Други документи при специфични случаи*
- При събитие по покритие „Комфорт“*
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.
- Препис-извлечение от Акт за смърт;
- Съобщението за смърт;
- Удостоверение за наследници;
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта;
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия
- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука;
- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)
- Констативен протокол от КАТ;
- Съдебно-медицинска експертиза;
- Епикриза от болнично заведение и др.
- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(,
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст;
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
- При на кражба на мобилен телефон или таблет – документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;
- Препис-извлечение от Акт за смърт;
- Съобщението за смърт;
- Удостоверение за наследници;
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта;
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия
- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука;
- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)
- Констативен протокол от КАТ;
- Съдебно-медицинска експертиза;
- Епикриза от болнично заведение и др.
- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(,
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст;
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
- При на кражба на мобилен телефон или таблет – документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;
Застраховката е предназначена за картодържатели на Банка ДСК - физически лица от 18 до 74 навършени години, титуляри на банкови сметки в лева или евро, по които има издадена кредитна карта на тяхно име.
-
Застраховката предлага и допълнително покритие „Комфорт“, като по него са застраховани основната и всички допълнителни кредитни карти към банковата сметка на Картодържателя.
С групова застраховка „Спокойствие към Кредитна карта" и допълнително покритие „Комфорт“ Вие получавате финансово обезпечение за Вас и Вашето семейство при настъпване на неблагоприятни събития с живота, здравето, както и защита при платежни операции и при финансови загуби.
- Защитава Вашите финансови средства при настъпило събитие с живота и здравето Ви;
- Дава Ви сигурност при злоупотреби с Вашата карта;
- Осигурява защита на всички допълнителни карти без оскъпяване;
- Богат избор от покрития и застрахователни суми;
- Конкурентна застрахователна премия;
- Улеснен начин на плащане чрез периодичен кредитен превод;
- Активно покритие при гратисен период от 65 дни;
- Бързо и лесно сключване на полицата.
Групова застраховка „Спокойствие към Кредитна карта" предлага два вида покритие:
Основно покритие:
- Смърт на застрахования вследствие на злополука;
- Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) в резултат на злополука.
Допълнително покритие „Комфорт “:
- Защита при неправомерно използване на картата от трето лице (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на кредитната карта.
- Защита на парични средства:
- Покриват се финансови загуби вследствие кражба/грабеж или загуба на изтеглени пари в брой.
- Изплаща се обезщетение до съответните лимити при:
- Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с кредитната карта;
- Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с кредитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв./50 евро);
- Кражба или загуба на ключове или ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с кредитната карта;
- Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с кредитната карта.
Специално за любителите на пътешествия предлагаме покритие "Моето пътуване", което да Ви осигури допълнителна защита, при всяко Ваше пътуване в чужбина.
Застрахователната премия може да бъде в лева/евро, в зависимост от вида на избраното застрахователно покритие и застрахователна сума. Заплаща се разсрочено на месечни вноски чрез периодичен кредитен превод /ПКП/ до или на съответния падеж.
Премия по Основно покритие:
0,65 лв./евро на 1000 лв./евро ЗС - на месец - с включен данък.
По покритие „Комфорт“, не се дължи допълнителна премия за допълнителните карти:
- Месечната премия по това покритие е:
1,06 лева/0,54 евро на месец с включен данък от 2%.
Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
Можете да изберете от следните застрахователни суми:
- 500 лв./евро;
- От 1000 лв./евро до 20000 лв./евро ( при условие, че избраната сума е кратна на 1000 лв./евро);
- 50 000 лв.;
- 80 000 лв.;
- 40 000 евро.
Застрахователното обезщетение за всеки вид покритие е, както следва:
Покрит риск | Застрахователно обезщетение |
---|---|
Смърт вследствие на злополука | |
Смърт вследствие на злополука
|
Изплаща се използваната сума по кредитната карта, но не повече от застрахователната сума.
|
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) в резултат на злополука. | |
Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) в резултат на злополука.
|
Изплаща се използваната сума по кредитната карта, но не повече от застрахователната сума.
|
Застрахователното обезщетение за опционално покритие „Комфорт“ е, както следва:
Покрит риск | Застрахователна сума | |
---|---|---|
Неправомерно използване на картата от трето лице (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на кредитната карта; | ||
Неправомерно използване на картата от трето лице (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на кредитната карта;
|
300 лв./150 евро (100 лв./50 евро за едно събитие)
|
|
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой; | ||
Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой;
|
400 лв./200 евро
|
|
Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с кредитната карта | ||
Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с кредитната карта
|
380 лв./190 евро
|
|
Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с кредитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв./50 евро) | ||
Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с кредитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 100 лв./50 евро)
|
380 лв./190 евро
|
|
Кражба или загуба на Ключове или Ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с кредитната карта; | ||
Кражба или загуба на Ключове или Ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с кредитната карта;
|
100 лв./50 евро
|
|
Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с кредитната карта | ||
Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с кредитната карта
|
100 лв./50 евро
|
Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са представени последните поискани от Застрахователя документи.
Ползващо се лице може да бъде „Банка ДСК“ или Застрахования/Картодържателя:
- В случай че настъпи събитие, което спада към основното покритие на застраховката, размерът на непогасената част от кредитния лимит на картата, се изплаща на „Банка ДСК“ .
- За покритие „Комфорт“ – застрахователно обезщетение се заплаща на Застрахования/Картодържателя до определеният застрахователен лимит на съответното покритие.
При застрахователно събитие е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg . При покритие „Комфорт“ е необходимо незабавно да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК.
-
Стъпка 2
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Смърт*
- Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %*
- Хоспитализация във връзка със злополука*
- При трудова или битова злополука*
- Други документи при специфични случаи*
- При събитие по покритие „Комфорт“*
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.
- Препис-извлечение от Акт за смърт;
- Съобщението за смърт;
- Удостоверение за наследници;
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта;
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия
- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука;
- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)
- Констативен протокол от КАТ;
- Съдебно-медицинска експертиза;
- Епикриза от болнично заведение и др.
- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(,
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст;
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
- При на кражба на мобилен телефон или таблет – документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;
- Препис-извлечение от Акт за смърт;
- Съобщението за смърт;
- Удостоверение за наследници;
- Копие от личните карти на всички наследници ;
- Доказателство за злополуката, която е причина за смъртта;
- Други документи, които Застрахователят счита за необходими,*описани в общите условия
- Решение на ТЕЛК (НЕЛК) с точно определен процент;
- Доказателство, че настъпилата трайно намалена работоспособност е вследствие на злополука;
- Епикриза/и в оригинал или заверено копие от издателя на оригиналния документ; –Декларация за трудова злополука (от работодателя) и Разпореждане на НОИ – при трудова злополука или Сведение за битова злополуката (по образец на застрахователя)
- Констативен протокол от КАТ;
- Съдебно-медицинска експертиза;
- Епикриза от болнично заведение и др.
- При кражба или грабеж – полицейски протокол, издаден от друг компетентен орган ;
- При физическо насилие, загуба на съзнание или нараняване – медицински доклад или документ от спешна медицинска помощ;
- При неправомерна транзакция – извлечение от Картата, посочващо датата и сумата на транзакцията(,
- При на загуба на карта или ключове или лични документи – декларация в свободен текст;
- При на загуба на лични документи – полицейски протокол/служебна бележка;
- Фактури във връзка с разходите за подмяна на загубените или откраднати ключове, ключове от сейф, лични документи, чанта или портмоне (включително съответните снимки) и копие от издадените нови документи;
- При на кражба на мобилен телефон или таблет – документ (фактура, банково звлечение), доказващо покупката на нов мобилен телефон или таблет;
- При неправомерно използване на откраднатия мобилен телефон или таблет – детайлно извлечение-фактура за услугите, предоставени в рамките на 48 часа след кражбата на мобилния телефон или таблета;