Обратно към Новини

Групама взе първо място в категория „Опазване на околната среда“ на годишните награди на списание Business Lady – „Златно сърце“ 2021

20 май 2021

На пищна церемония, организирана на 19 май в Интер Експо Център по повод на седмото издание на Годишните награди за благотворителност и корпоративна социална отговорност „Златно сърце” на списание и клуб Business Lady, „Групама Застраховане“ грабна първа награда в направление „Опазване на околната среда“, част от ключовата за конкурса категория „Устойчиво развитие“. 

Високото признание бе връчено за програмата за корпоративна и социална отговорност на Групама – GREENAMA, която впечатли взискателното жури и се конкурира на високо ниво с благотворителни и социално-отговорни проекти на международни и местни компании като Fibank, Филип Морис България, Kaufland, LIDL, VIVACOM, Musala Soft, Пощенска банка,  Xюлет Пакард България и много други.

Тази награда е изключително признание за усилията, приноса и добрия пример на Групама в подкрепа на различни каузи, свързани с опазването на околната среда, създаване на по-добри условия за живот на деца и хора в неравностойно положение и развитието на българското общество като цяло. Наградата бе приета от изпълнителния директор на Групама в България – г-жа Селин Болар, която благодари на всички служители в компанията, отдадени безрезервно на каузите и проектите, част от програма GREENAMA. Тя сподели още, че Групама ще продължи да работи усилено в посока на въвеждане на иновативни подходи в опазване на природата и подобряване на качеството на живот на хората, защото вярва, че застрахователният бизнес може да бъде истински успешен, само в едно устойчиво и процъфтяващо общество.

Сред специалните гости, които връчиха награди на отличените организации, бяха: д. ик. н. Янка Такева, председател на Синдиката на българските учители; д-р Елеонора Лилова, председател на Държавна агенция за закрила на детето; Цветан Симеонов, председател на УС на Българска търговско-промишлена палата и други.

Наградите „Златно сърце” целят публичност на усилията на компании, НПО, институции и физически лица, подкрепили различни каузи със социален и обществено значим характер, като по този начин се даде пример и бъдат насърчени все повече компании и личности да се включат в подобни инициативи. Този проект на списание Business Lady е още едно продължение на основната цел на изданието – да дава гласност на различни професионални успехи, качества и постижения, споделяйки добрите практики и изпитани управленски модели както на организацията, така и на нейните комуникации и обществена отговорност.

Повече за програма Greenama и инициативите в нея може да намерите тук: https://www.groupama.bg/bg/about-us/section/social.


Сподели