Обратно към Кариери

Експерт методология и развитие на застрахователните продукти

21 юни 2019

Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

·        във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;

·        12,5 милиона членове и клиенти;

·        32 500 служители;

·        Международно присъствие в 11 страни в Европа, Азия и Африка.


В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип:



ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

  •  Участва в създаване на практики по осигуряване на еднакво високо качество и ефективност на застрахователните процесите във всички продуктови отдели/дирекции;

  • Анализира характеристиките на застрахователните продукти, предлага подобрения и осигурява тяхното внедряване;

  • Предлага идеи за опростяване и ефективност на застрахователните процеси, като се фокусира върху нуждите и ползите на клиентите;

  • Подпомага дейността по планиране, подготовка, изпълнение, проследяване и контрол на проектите за разработване на продукти;

  • Подпомага дейностите по анализ на застрахователния пазар; 

  • Осигурява обучения и подкрепа относно методологията за разработване и промяна на застрахователни продукти;

  • Консултира служителите, които разработват продукти, общи условия, документи за лицензиране или разширяване на лиценза и др., спрямо законовите изисквания и нормативната база;

  • Участва в изготвянето и тестването на задания за информационната система за внедряване на нов или промяна на съществуващ продукт;

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

 

  • Висше образование – бакалавърска степен по застраховане и/или икономика;

  • Минимум 3 години професионален опит в областта на развитието на застрахователни продукти;

  • Добро ниво на английски и/или френски език – писмено и говоримо;

  • Отлична компютърна грамотност - MS Office;

  • Личностни умения: адаптивност, инициативност, организираност, отговорност, добри комуникационни умения, умения за работа в екип, фокус към клиента, умения за работа под напрежение, умения за водене на преговори.

      ПРЕДИМСТВА ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

      ·        Опит в управлението на проекти;

      ·        Опит в разработването на нови застрахователни продукти;

      ·        Предходен опит с INSIS.

    КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:

    • Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;

    • Възможност за работа от дома (Home-office policy);

    • Допълнителни дни отпуск;

    • Допълнителнa здравна застраховка и мобилен план;

    • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;

    • Тийм билдинг програми;

    • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;

    • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

    Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите в полето „Относно” Ref.No на позицията, за която кандидатствате.

    Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.



    Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

    Кандидатствай по тази обява:

    Моля, добави име.
    Моля, добави фамилия.
    Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
    Моля, добави валиден имейл адрес.
    Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

    Сподели