Обратно към Кариери

МЕНИДЖЪР, РЕГИОНАЛЕН ЦЕНТЪР – Велико Търново

12 септември 2019

Групама в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:

Групама във Франция е:

№ 1 – в Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане;

№ 2 – в Домашно имущество и Индивидуална защита;

№ 4 – в Автомобилно застраховане;

Групата Групама има:

  • 32 000 служители;
  • 12 милиона членове и клиенти;
  •  Международно присъствие в 10 страни в Европа, Азия и Африка.

 В България Групама е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане. Бизнесът на Групама расте с повече от 20% годишно и в контекста на развитието си търсим нов талант, за да се присъедини към нашия екип:

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

1. Отговаря за директните продажби в регионален център Велико Търново, съгласувани с централния офис, което включва:
• изпълнение на плановете за продажби в дистрибутивните канали;
• управление на отношенията с индивидуалните и корпоративни клиенти; 
• разработване на стратегии за развитие на дистрибутивните канали;
• управление на различни застрахователни проекти и кампании. 

2. Отговаря за разработването и изпълнението на продажби чрез посредническата мрежа в поверения регион като:
• поддържа и развива взаимоотношения с брокери, туристически агенции и други партньори;
• подбор, обучение, мотивация и контрол на агентската мрежа;
• координира продажбите на застрахователни продукти;
• води преговори за сключване на нови договори за застрахователно посредничество;

3. Изготвя периодични доклади, отчети и прогнози за развитието на продажбите на застрахователни продукти.

4. Отговаря за управлението на материалната база и човешките ресурси в регионален център Велико Търново.

 ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:

• Висше образование; 
• Минимум 3 години професионален опит на подобна позиция в застраховането;
• Добра компютърна грамотност - MS Office;
• Доказани комуникативни и търговски умения, фокус към клиента, стремеж към постигане на резултати; умения за планиране и организиране, ръководене на хора и работа под напрежение;

 ПРЕДИМСТВА:

• Висше образование в областта на застраховането;
• Предходен опит с информационната система INSIS;
• Английски език – работно ниво.

КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:

  • Срочен трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
  • Възможност за работа от дома (Home-office policy);
  • Допълнителни дни отпуск;
  • Медицинска застраховка;
  • Мобилен телефон и план за разговори;
  • Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
  • Тийм билдинг програми;
  • Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
  • Възможност за развитие и допълнителни обучения.

 Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо, като посочите позицията, за която кандидатствате.

Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

Кандидатствай по тази обява:

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели