Обратно към Кариери

Ръководител клиентски център

19 юни 2019

Групама“ в България е застрахователно дружество, част от Groupama Assurances Mutuelles:
•във Франция, застрахователят е № 1 – Индивидуално здравно застраховане и Земеделско застраховане; № 2 – Домашно имущество; № 3 - Индивидуална защита; № 4 – Автомобилно застраховане;
•12,5 милиона членове и клиенти;
•32 500 служители;
•Международно присъствие в 11 страни в Европа, Азия и Африка.

В България „Групама“ е изключителен партньор на Банка ДСК по силата на дългосрочно споразумение в областта на застраховането на кредитополучатели и картодържатели, имуществено и автомобилно застраховане.

ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ:

•Отговаря за цялостната дейност по обслужване на клиенти и посредници от отдел „Връзки с клиенти и продажби“;
•Организира и контролира дейността по обработка на молби и жалби;
•Отговаря за подготовката на всички необходими документи, свързани със застрахователните договори и изпращането им на клиента;
•Оказва техническа помощ при продажбата и обработката на застрахователните договори в системата INSIS;
•Отговаря за извършването на оценката на риска по предложения за сключване на застрахователните договори от подчинените служители;
•Води кореспонденция с надзорни институции, външни организации, застраховани, застраховащи, ползващи се лица и др.;
•Сключва застрахователни договори, съгласно вътрешните правила на дружеството;
•Отговаря за организиране на рипортинга за нуждите на мениджмънта.

ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:


•Висше образование;
•Минимум 5 година опит на подобна позиция;
•Много добра компютърна грамотност - MS Office;
•Работа със системата CRM;
•Добро ниво на владеене на английски език;
•Личностни качества: гъвкавост, инициативност, организираност, отговорност, умения за планиране на работата, стратегическо мислене, развитие на хората, взимане на решения, фокус към клиента, работа под напрежение, работа в екип, разрешаване на конфликти и даване на обратна връзка.

ПРЕДИМСТВА НА КАНДИДАТА:


•Професионален опит в застрахователна компания;
•Предходен опит с информационната система INSIS;
•Владеене на френски език.

КОМПАНИЯТА ВИ ПРЕДЛАГА:

•Трудов договор, конкурентно заплащане и бонусна схема;
•Възможност за работа от дома (Home-office policy);
•Допълнителни дни отпуск;
•Допълнителна здравна застраховка и мобилен план;
•Кооперативен и приятелски екип от професионалисти;
•Тийм-билдинг програми;
•Приятна работна атмосфера отговаряща на международните стандарти;
•Възможност за развитие и допълнителни обучения.

Ако нашето предложение представлява интерес за Вас и смятате, че отговаряте на посочените изисквания, моля, изпратете автобиография и мотивационно писмо чрез формата за кандидатстване по-долу.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.

Всички кандидатури се разглеждат при стриктна конфиденциалност по смисъла на ЗЗЛД.

      

Кандидатствай по тази обява

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Добави файл
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!

Сподели