Обратно към Новини

Обслужване на клиенти на Групама в условия на извънредна ситуация с COVID-19

16 март 2020

До клиенти на
„Групама Застраховане“ ЕАД
„Групама Животозастраховане“ ЕАД
„Групама Животозастраховане Експрес“ ЕАД

 

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да ви информираме, предвид мерките, които се прилагат в условия на извънредна ситуация в България, свързана с предотвратяване от разпространение на Коронавирус (COVID-19), от днес 16.03.2020 г. влизат в сила няколко промени в начина на работа и обслужването на клиенти на Групама.  

Взети са под внимание всички аспекти на ситуацията, така че да се гарантира нормална и безпроблемна дейност и да се опазят здравето и живота на нашите клиенти и служители. Част от служителите на дружеството ще работят дистанционно, но въпреки това сме организирали непрекъсваем процес за вашето обслужване.

Групама любезно моли всички свои клиенти, както и тези, които скоро са се завърнали от чужбина да отложат посещения в офисите ни, като ви съветваме да се възползвате от дистанционните ни форми за контакт със Застрахователя и процеси в обслужването на клиенти от разстояние.

Дистанционно обслужване на клиенти:

  • При необходимост от информация за застрахователна премия по продукти „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, Каско „Престиж“, имуществена застраховка „Любим дом“ и застраховка „Помощ при пътуване“ – изполвайте формите за заявка към всеки продукт на https://www.groupama.bg/bg или се свържете с нас на тел. 0700 123 32, или на имейл адрес cs@groupama.bg
  • При необходимост от връзка с наш застрахователен експерт: използвайте бутон „Обади ми се“ на адрес groupama.bg  - оставете Вашите имена и телефонен номер, експерт от Групама ще се свърже с Вас в рамките на работното ни време;
  • При необходимост от изготвяне на оферта, заплащане на застраховатeлна премия или на вноска по премия – тел. 0700 123 32 , имейл адрес: cs@groupama.bg;
  • Имате възможност да заплатите и поредна вноска по застрахователни полици, сключени в „Групама Застраховане" ЕАД, по които клиентът (физическо или юридическо лице) е Застраховащ по полицата (пример: Автомобилно застраховане, Имуществено застраховане и др.). Повече информация ще намерите тук: https://www.groupama.bg/bg/help/section/installments
  • При настъпило застрахователно събитие: всички основни стъпки – уведомление и регистриране на застрахователно събитие, извършване на оглед и представяне на документи ще бъде извършвано дистанционно. Независимо от вида на застраховката, която имате сключена в Групама, при настъпило застрахователно събитие, молим да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Нашите застрахователни експерти ще регистрират щетата по настъпилия по полицата риск и ще ви съдействат от разстояние в следващите стъпки, свързани с предостяването на необходимите документи в съответните възможни срокове.
  • Информация за нашата иновативна услуга за огледи на щети от разстояние „Groupama Video Assistantможете да получите на тел: 0700 123 32 или на уеб адрес https://www.groupama.bg/bg/help
  • Бихте могли да изпoлзвате и нашата официална Фейсбук страница, на която да ни пишете и да получите обратна връзка  в кратък срок https://www.facebook.com/groupamabulgaria/

Физическо обслужване на клиенти (препоръчва се единствено при крайна необходимост и при неналичие на интернет или телефонна връзка):

  • За гр. София:

Офисът на Групама в гр. София на адрес бул. „Княз А.Дондуков" № 21А няма да бъде отворен за клиенти до второ нареждане.

Клиенти в гр. София ще се обслужват физически в Централен офис на Групама на адрес бул. „Цариградско шосе“ 47А, Блок ет.1  (вход от ул. Николай Ракитин) в работно време от 09:00 до 17:30 часа.

  • За офисите на Групама в страната:

Офисите на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД в градовете Благоевград, Враца, Пловдив, Бургас, Варна, Сливен и Велико Търново ще работят с ограничено работно време до второ нареждане.   Контакти с агенциите можете да осъществите на посочените адреси тук: www.groupama.bg/bg/contacts. 

  • За клиенти със застраховки в Групама, сключени в клоновата мрежа на нашите партньори - „Банка ДСК“ ЕАД:

Физическото обслужване на тези клиенти ще се осъществява спрямо установените практики за обслужване на клиенти, публикувани в корпоративния сайт https://dskbank.bg/ .

  • За клиенти със застраховки в Групама, сключени в офиси на наши брокери - партньори:

Обслужване на тези клиенти ще се осъществява спрямо установените от съответния партньор практики за обслужване на клиенти в ситуция на криза, като ви молим да се обърнете към съотвения брокер, при когото сте сключили застрахователната си полица.

Сайтът на Групама www.groupama.bg се актуализира редовно и на него можете да откриете  допълнителна информация, свързана с  развитието на ситуацията и дейността на компанията.

Отдел „Връзки с клиенти“ на Групама остава на ваше разположение за всякакви въпроси и при необходимост от съдействие. 

Контакти:  

тел.  0700 123 32 (за обаждания от чужбина тел: 0035929024813)

имейл: cs@groupama.bg

корпоративен имейл:  office@groupama.bg 

Групама желае здраве на всички свои клиенти и партньори и ги призовава към отговорно поведение в периода на международната борба с Коронавирус (COVID-19)!

 


Сподели