
Помощ за клиента
Вашите предимства:
Как да се възползвам?
Какво ви е необходимо за успешна видео връзка?
При нужда от допълнителна информация екипът на Групама остава на разположение на национален тел.: 0700 123 32.
При променя на собственост и/или регистрационен номер на МПС по сключена застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, е необходимо да ни информираш по един от следните начини, така че да изготвим Анекс / Добавък към твоята полица и новите обстоятелства по полицата да влязат в сила:
- Можеш да посетиш всяка една агенция на Групама в страната
- Обади ни се на тел: 0700 123 32
- Можеш да ни пишеш на имейл: auto@groupama.bg
- Да посетиш офис на наши брокери партньори
В какъв срок трябва да ни информираш?
Информация към Групама за промяна на обстоятелства по сключена застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите трябва да се подаде в рамките на 7 работни дни от датата на издаване на Талон на МПС от КАТ.
Каква информация ще е необходима, за да се направи промяната на собственост и/или регистрационен номер:
- Сканиран или сниман Талон на МПС
- Номер на Полица или ЕГН на собственика, вписан в Талона на МПС
- Актуален контакт за връзка със собственика
След предоставяне на тези данни наш сътрудник ще изготви и ще ти предостави Анекс/ Добавък с отразените промени. Документът може да бъде получен лично в офис на Групама, по куриер или по имейл.
Имай предвид, че този Анекс става неразделна част от твоята полица и следва да бъде запазен до изтичане на застраховката.
При нужда от допълнителна информация сме на твое разположение на тел: 0700 123 32.
В стремежа ни да отговорим на твоите нужди да бъдеш обслужен бързо, удобно и в реално време, Групама лансира услугата - „Плащане на поредна вноска“ изцяло онлайн.
Като наш клиент, тази нова функционалност ще ти даде възможност да заплащаш поредните ти вноски изцяло онлайн, без да е необходимо физически да посещаваш офис на Групама или офиса на посредника, при когото е сключена застрахователната полица.
И всичко това само с няколко клика:
- От секция онлайн услуги на www.groupama.bg избираш „Плати поредна вноска“ и се регистрираш в нашата онлайн платформа, като въвеждаш следните параметри: имейл, ЕГН/ЕИК на Застраховащ по полица и номер на активна полица.
- Влизаш в профила си с имейл и избраната от теб парола.
- Виждаш своите активни полици с неплатени вноски и избираш една или повече полици, по които желаеш да платиш поредна вноска и ги отбелязваш с чек. Имаш възможност да платиш едновременно по 1 дължима вноска за всяка от избраните полици. Ако желаеш да заплатиш всички дължими вноски (или повече от една) по дадена полица, то трябва да влезеш в платформата повторно. Могат да бъдат платени вноски по застрахователни полици, сключени в „Групама Застраховане" ЕАД, по които клиентът ( физическо или юридическо лице) е Застраховащ по полицата (пример: Автомобилно застраховане , Имуществено застраховане и др.)
- Попълваш допълнителна информация за контакти.
- Плащаш с банкова карта и получаваш потвърждение за успешно плащане по имейл. Ако си заплатил вноска по застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, потвърждението ще включва и информация за организирана куриерска доставка на стикер и зелена карта на посочения адрес в стъпка 4.
Както обещахме – бързо, лесно и удобно!
При нужда от допълнителна информация екипът на Групама остава на твое разположение на национален тел.: 0700 123 32.
Този документ представлява Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД, която е разработена в съответствие с Политиката за управление на личните данни на Групата Групама. Изпълнението на подходящи политики за защита на данните е необходимо с оглед на дейностите по обработване на данните, извършвани от „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД.
Този документ
- описва общата рамка на политиката за защита на личните данни, която ще се прилага в „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД (цели, обстоятелства, определения и др.);
- повтаря общите принципи, приложими към личните данни и ресурсите, използвани за тяхното управление;
- представя съществуващото управление, с описания на ролите и отговорностите по защита на личните данни, с които са ангажирани всички страни, участващи в осъществяването на обработването на данни, включително ГЛЗД, администраторите на данни и ДЛЗД.
Общи принципи за защита на личните данни представляват изисквания, които трябва да бъдат изпълнени, преди да се извърши всяко обработване на лични данни. Всяко следващо изменение на това обработване също трябва да отговаря на тези изисквания.
„Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД и всички техни съвместни администратори на данни трябва да бъдат в състояние да демонстрират по всяко време предприетите мерки за спазване на различните изисквания за защита на личните данни.
Принципите на защита на личните данни се вземат предвид от етапа на проектиране на всяко обработване на данни, както и по подразбиране.
Що се отнася до сигурността и поверителността на данните, спазването на политиките за сигурност и сигурността следват политиката на GISSP за груповите информационни системи.
- Уведомления за поверителност за контрагенти физически лица:
Агенти ФЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Представляващи на агенти ЮЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Посредници и служители на посредници при предоставяне на достъп до застрахователните системи на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Служители на „Групама Застраховане” ЕАД и „Групама Животозастраховане” ЕАД през период на пандемия / епидемия
1. Одобрение
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се одобрява от Изпълнителния директор след съгласуване със Съвета на директорите.
2. Актуализации
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се преглежда от органите, които я одобряват, когато се извършва значително актуализиране в резултат на:
- Вътрешни събития, включително промени в областите на дейност на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД или съществени промени в организацията им;
- Регулаторни или законодателни промени, които трябва да бъдат включени;
- По подразбиране Политиката трябва да се преразглежда на всеки три години.
Промени и допълнения в настоящите Правила могат да бъдат извършвани по реда на тяхното приемане.
Уважаеми клиенти,
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете със Застрахователната компания на телефон: 0700 123 32 или с Асистиращата компания, в случай на необходимост. При уведомяване за щети и изплащане на обезщетения, Групама Застраховане и Групама Животозастраховане прилагат следните правила:
При настъпване на застрахователно събитие със застрахованото МПС е необходимо да се свържете с наш представител за получаване на инструкции за последващи действия на следните дежурни телефони: 0700 123 32 – при настъпили събития в Р. България и +359 2 902 48 13 – при настъпили събития извън територията на Р. България.
-
Стъпка 1
Уведомяване за щета
Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32. Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
- Физически, на уговорено от страните място
-
Стъпка 3
Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
- Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
- Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
- Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
-
Стъпка 4
Изплащане на обезщетение
- В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
- При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
При настъпили покрити събития по застрахователен продукт от Имуществено застраховане е необходимо да се свържете с наш представител на тел.: 0700 123 32 в срок до 3 работни дни от установяване на събитието.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете с Асистиращата компания на телефон +359 2 850 89 89 в срок до 3 дни от узнаване на претенцията. Когато Застрахованият не е успял да се свърже с Асистиращата компания, всички документи по конкретната претенция следва да се изпратят в срок от 5 работни дни на адреса на Застрахователя.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
- Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
-
Стъпка 2
Необходими документи
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Медицински разходи:
- Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
- Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
- Загуба/закъснение на личен багаж:
- Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
- Билет за съответния полет;
- Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
- Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
- Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
- Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
Индивидуално застраховане
Корпоративно застраховане
Информационни документи по застрахователните продукти
Информационни документи -
Корпоративно застраховане
Анализ на потребностите на клиента
Ако желаете да се възползвате от отстраняване на щети от доверен или официален сервиз по Вашата застраховка Каско "Престиж" в партньорската мрежа на Групама, е необходимо да заявите предварително при обработване на Вашите документи.
Изберете най-близкия до Вас сервиз:
Вашите предимства:
Как да се възползвам?
Какво ви е необходимо за успешна видео връзка?
При нужда от допълнителна информация екипът на Групама остава на разположение на национален тел.: 0700 123 32.
При променя на собственост и/или регистрационен номер на МПС по сключена застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, е необходимо да ни информираш по един от следните начини, така че да изготвим Анекс / Добавък към твоята полица и новите обстоятелства по полицата да влязат в сила:
- Можеш да посетиш всяка една агенция на Групама в страната
- Обади ни се на тел: 0700 123 32
- Можеш да ни пишеш на имейл: auto@groupama.bg
- Да посетиш офис на наши брокери партньори
В какъв срок трябва да ни информираш?
Информация към Групама за промяна на обстоятелства по сключена застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите трябва да се подаде в рамките на 7 работни дни от датата на издаване на Талон на МПС от КАТ.
Каква информация ще е необходима, за да се направи промяната на собственост и/или регистрационен номер:
- Сканиран или сниман Талон на МПС
- Номер на Полица или ЕГН на собственика, вписан в Талона на МПС
- Актуален контакт за връзка със собственика
След предоставяне на тези данни наш сътрудник ще изготви и ще ти предостави Анекс/ Добавък с отразените промени. Документът може да бъде получен лично в офис на Групама, по куриер или по имейл.
Имай предвид, че този Анекс става неразделна част от твоята полица и следва да бъде запазен до изтичане на застраховката.
При нужда от допълнителна информация сме на твое разположение на тел: 0700 123 32.
В стремежа ни да отговорим на твоите нужди да бъдеш обслужен бързо, удобно и в реално време, Групама лансира услугата - „Плащане на поредна вноска“ изцяло онлайн.
Като наш клиент, тази нова функционалност ще ти даде възможност да заплащаш поредните ти вноски изцяло онлайн, без да е необходимо физически да посещаваш офис на Групама или офиса на посредника, при когото е сключена застрахователната полица.
И всичко това само с няколко клика:
- От секция онлайн услуги на www.groupama.bg избираш „Плати поредна вноска“ и се регистрираш в нашата онлайн платформа, като въвеждаш следните параметри: имейл, ЕГН/ЕИК на Застраховащ по полица и номер на активна полица.
- Влизаш в профила си с имейл и избраната от теб парола.
- Виждаш своите активни полици с неплатени вноски и избираш една или повече полици, по които желаеш да платиш поредна вноска и ги отбелязваш с чек. Имаш възможност да платиш едновременно по 1 дължима вноска за всяка от избраните полици. Ако желаеш да заплатиш всички дължими вноски (или повече от една) по дадена полица, то трябва да влезеш в платформата повторно. Могат да бъдат платени вноски по застрахователни полици, сключени в „Групама Застраховане" ЕАД, по които клиентът ( физическо или юридическо лице) е Застраховащ по полицата (пример: Автомобилно застраховане , Имуществено застраховане и др.)
- Попълваш допълнителна информация за контакти.
- Плащаш с банкова карта и получаваш потвърждение за успешно плащане по имейл. Ако си заплатил вноска по застраховка „Гражданска отговорност“ на автомобилистите, потвърждението ще включва и информация за организирана куриерска доставка на стикер и зелена карта на посочения адрес в стъпка 4.
Както обещахме – бързо, лесно и удобно!
При нужда от допълнителна информация екипът на Групама остава на твое разположение на национален тел.: 0700 123 32.
Този документ представлява Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД, която е разработена в съответствие с Политиката за управление на личните данни на Групата Групама. Изпълнението на подходящи политики за защита на данните е необходимо с оглед на дейностите по обработване на данните, извършвани от „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД.
Този документ
- описва общата рамка на политиката за защита на личните данни, която ще се прилага в „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД (цели, обстоятелства, определения и др.);
- повтаря общите принципи, приложими към личните данни и ресурсите, използвани за тяхното управление;
- представя съществуващото управление, с описания на ролите и отговорностите по защита на личните данни, с които са ангажирани всички страни, участващи в осъществяването на обработването на данни, включително ГЛЗД, администраторите на данни и ДЛЗД.
Общи принципи за защита на личните данни представляват изисквания, които трябва да бъдат изпълнени, преди да се извърши всяко обработване на лични данни. Всяко следващо изменение на това обработване също трябва да отговаря на тези изисквания.
„Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД и всички техни съвместни администратори на данни трябва да бъдат в състояние да демонстрират по всяко време предприетите мерки за спазване на различните изисквания за защита на личните данни.
Принципите на защита на личните данни се вземат предвид от етапа на проектиране на всяко обработване на данни, както и по подразбиране.
Що се отнася до сигурността и поверителността на данните, спазването на политиките за сигурност и сигурността следват политиката на GISSP за груповите информационни системи.
- Уведомления за поверителност за контрагенти физически лица:
Агенти ФЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Представляващи на агенти ЮЛ и кандидати за агенти на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Посредници и служители на посредници при предоставяне на достъп до застрахователните системи на „Групама Застраховане“ ЕАД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД
Служители на „Групама Застраховане” ЕАД и „Групама Животозастраховане” ЕАД през период на пандемия / епидемия
1. Одобрение
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се одобрява от Изпълнителния директор след съгласуване със Съвета на директорите.
2. Актуализации
Политиката за защита на личните данни на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД се преглежда от органите, които я одобряват, когато се извършва значително актуализиране в резултат на:
- Вътрешни събития, включително промени в областите на дейност на „Групама Застраховане“ АД и „Групама Животозастраховане“ ЕАД или съществени промени в организацията им;
- Регулаторни или законодателни промени, които трябва да бъдат включени;
- По подразбиране Политиката трябва да се преразглежда на всеки три години.
Промени и допълнения в настоящите Правила могат да бъдат извършвани по реда на тяхното приемане.
Уважаеми клиенти,
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете със Застрахователната компания на телефон: 0700 123 32 или с Асистиращата компания, в случай на необходимост. При уведомяване за щети и изплащане на обезщетения, Групама Застраховане и Групама Животозастраховане прилагат следните правила:
При настъпване на застрахователно събитие със застрахованото МПС е необходимо да се свържете с наш представител за получаване на инструкции за последващи действия на следните дежурни телефони: 0700 123 32 – при настъпили събития в Р. България и +359 2 902 48 13 – при настъпили събития извън територията на Р. България.
-
Стъпка 1
Уведомяване за щета
Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32. Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
- Физически, на уговорено от страните място
-
Стъпка 3
Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
- Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
- Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
- Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
-
Стъпка 4
Изплащане на обезщетение
- В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
- При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
При настъпили покрити събития по застрахователен продукт от Имуществено застраховане е необходимо да се свържете с наш представител на тел.: 0700 123 32 в срок до 3 работни дни от установяване на събитието.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.
При настъпване на застрахователно събитие е необходимо да се свържете с Асистиращата компания на телефон +359 2 850 89 89 в срок до 3 дни от узнаване на претенцията. Когато Застрахованият не е успял да се свърже с Асистиращата компания, всички документи по конкретната претенция следва да се изпратят в срок от 5 работни дни на адреса на Застрахователя.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
- Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
-
Стъпка 2
Необходими документи
Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.
- Медицински разходи:
- Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
- Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
- Загуба/закъснение на личен багаж:
- Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
- Билет за съответния полет;
- Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
- Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
- Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
- Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.
В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.
-
Стъпка 3
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
В случай на застрахователно събитие е необходимо да се обадите на тел.: 0700 123 32 във възможно най-кратък срок. Заплащане на застрахователно обезщетение се осъществява до 15 дни от представяне на всички необходими документи. Пълна информация и правила за уреждане на претенции:
Индивидуално застраховане
Корпоративно застраховане
Информационни документи по застрахователните продукти
Информационни документи -
Корпоративно застраховане
Анализ на потребностите на клиента
Ако желаете да се възползвате от отстраняване на щети от доверен или официален сервиз по Вашата застраховка Каско "Престиж" в партньорската мрежа на Групама, е необходимо да заявите предварително при обработване на Вашите документи.
Изберете най-близкия до Вас сервиз: