Клиентското пространство на Групама е с ново, интуитивно и модерно лице
22 June 2025
Клиентското пространство на Групама вече е с ново, интуитивно, удобно и модерно лице.
Направихме редизайн на портала MyGroupama, за да могат нашите клиенти да достъпват по-лесно и бързо до всички наши услуги. И да са още по-удовлетворени от това изживяване с Групама.
Основни промени:
-
Нов, модерен дизайн
-
Всички услуги и полици - заедно. Прегледност и яснота. Независимо от вида на застраховката си, клиентът попада в едно общо пространство на начален екран, в което достъпва всички свои полици, налични услуги и важна информация.
-
Достъпване на модула за завеждане на претенции през един бутон за всички видове застраховки
-
Запазени функционалности/модули по записване на час за преглед, плащане на вноски, завеждане на претенции и други
-
Лесно откриване на карти с доверени сервизи и с лечебни заведения - партньори на Групама
В унисон с нашите принципи за поставяне на пълноценното преживяване на нашите клиенти в центъра на нашата работа - такова е новото #умно #човешко и #бързо клиентско пространство на Групама.