Застраховка Каско "Престиж"

Пълна защита за твоя автомобил.

За физически и юридически лица, собственици на леки и товарни автомобили до 1.5 т. товароносимост и селскостопанска  техника регистрирани в Р. България.

Застраховка Каско „Престиж“ предлага максимална защита на твоя автомобил. 

  • Пълна защита за твоя автомобил
  • Възможност за извършване на огледи от разстояние чрез смартфона с услугата Groupama Video Assistant;
  • Наличие на широка мрежа от доверени и официални сервизи;
  • Възможност за плащане на 12 вноски без оскъпяване;
  • Програма „Защитен автомобил“ (за определени марки и модели леки автомобили): за сметка на Застрахователя, се извършва проверка на системите за сигурност и при необходимост се инсталира допълнително защитно устройство.
  • Пожар и експлозия
  • Природни бедствия
  • Увреждане/счупване на стъкла на МПС
  • Пътно-транспортно произшествие
  • Кражба или грабеж на цяло МПС
  • Умишлен палеж
  • Злоумишлени действия на трети лица
  • Кражба на застрахованата, допълнително монтирана аудио техника
  • Удар на паркинг

Застраховка Каско „Престиж“ е с покритие на територията на 
Република България, държавите, членки на Европейския съюз, Европейското икономическо пространство, Република Андора, Република Сърбия, Конфедерация Швейцария и държавите извън Европейския съюз – членки на Международното споразумение "Зелена карта". 

Размерът на застрахователната  сума  (лимит на отговорност) се определя на база действителната стойност на МПС към дата на сключване на застраховката.

Размерът на застрахователното обезщетение при частични щети се определя от Застрахователя на база опис на уврежданията, изготвен при огледа на МПС.

3 възможности за изплащане на застрахователно обезщетение при щета в зависимост от годините на експлоатация на МПС:

- официален сервиз

- доверен сервиз

- експертна оценка

Повече информация за продукта и начин за сключване на полица можете да получите на тел. 0700 123 32 или можете да изпратите запитване чрез формата за заявка.

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!
Свали
Общи условия и други документи
Свали
Информационен документ за Каско "Престиж"
Свали
Анализ на потребностите на клиента
Свали
Уведомление за щета
Свали
Двустранен констативен протокол
Клиентът уведомява Застрахователя за настъпило събитие в рамките на 5 работни дни от узнаване за събитието на тел. 0700 123 32 за България и . +359 2 904 640, ако клиентът е извън България. За събития покрити по рисковете „Кражба или Грабеж на цяло МПС“ и „Пожар и/или експлозия“, уведомяването на Застрахователя е необходимо да бъде извършено в срок до 24 часа от узнаването за събитието.
Повече информация относно правила при настъпване на щета:


ЕКСКЛУЗИВНО ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ГРУПАМА !
Единствено по рода си в България и специално създадено за клиентите на Групама , „Groupama Video Assistant“ или GVA e безплатно видео приложение за осъществяване наоглед при щети в от разстояние единствено при наличен смартфон или таблет. Повече информация на телефон 0700 123 32.
  • Стъпка 1
    Уведомяване за щета

    Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32. Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.

  • Стъпка 2
    Извършване на оглед
    • Чрез ""Групама Видео Асистент"" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
    • Физически, на уговорено от страните място
  • Стъпка 3
    Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
    • Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
    • Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
    • Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
  • Стъпка 4
    Изплащане на обезщетение
    • В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
    • При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.

За физически и юридически лица, собственици на леки и товарни автомобили до 1.5 т. товароносимост и селскостопанска  техника регистрирани в Р. България.

Застраховка Каско „Престиж“ предлага максимална защита на твоя автомобил. 

  • Пълна защита за твоя автомобил
  • Възможност за извършване на огледи от разстояние чрез смартфона с услугата Groupama Video Assistant;
  • Наличие на широка мрежа от доверени и официални сервизи;
  • Възможност за плащане на 12 вноски без оскъпяване;
  • Програма „Защитен автомобил“ (за определени марки и модели леки автомобили): за сметка на Застрахователя, се извършва проверка на системите за сигурност и при необходимост се инсталира допълнително защитно устройство.
  • Пожар и експлозия
  • Природни бедствия
  • Увреждане/счупване на стъкла на МПС
  • Пътно-транспортно произшествие
  • Кражба или грабеж на цяло МПС
  • Умишлен палеж
  • Злоумишлени действия на трети лица
  • Кражба на застрахованата, допълнително монтирана аудио техника
  • Удар на паркинг

Застраховка Каско „Престиж“ е с покритие на територията на 
Република България, държавите, членки на Европейския съюз, Европейското икономическо пространство, Република Андора, Република Сърбия, Конфедерация Швейцария и държавите извън Европейския съюз – членки на Международното споразумение "Зелена карта". 

Размерът на застрахователната  сума  (лимит на отговорност) се определя на база действителната стойност на МПС към дата на сключване на застраховката.

Размерът на застрахователното обезщетение при частични щети се определя от Застрахователя на база опис на уврежданията, изготвен при огледа на МПС.

3 възможности за изплащане на застрахователно обезщетение при щета в зависимост от годините на експлоатация на МПС:

- официален сервиз

- доверен сервиз

- експертна оценка

Повече информация за продукта и начин за сключване на полица можете да получите на тел. 0700 123 32 или можете да изпратите запитване чрез формата за заявка.

Моля, добави име.
Моля, добави фамилия.
Моля, добави телефонен номер минимум 9 цифри.
Моля, добави валиден имейл адрес.
Не сте се съгласили да предоставите личните си данни!
Свали
Общи условия и други документи
Свали
Информационен документ за Каско "Престиж"
Свали
Анализ на потребностите на клиента
Свали
Уведомление за щета
Свали
Двустранен констативен протокол
Клиентът уведомява Застрахователя за настъпило събитие в рамките на 5 работни дни от узнаване за събитието на тел. 0700 123 32 за България и . +359 2 904 640, ако клиентът е извън България. За събития покрити по рисковете „Кражба или Грабеж на цяло МПС“ и „Пожар и/или експлозия“, уведомяването на Застрахователя е необходимо да бъде извършено в срок до 24 часа от узнаването за събитието.
Повече информация относно правила при настъпване на щета:


ЕКСКЛУЗИВНО ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ГРУПАМА !
Единствено по рода си в България и специално създадено за клиентите на Групама , „Groupama Video Assistant“ или GVA e безплатно видео приложение за осъществяване наоглед при щети в от разстояние единствено при наличен смартфон или таблет. Повече информация на телефон 0700 123 32.
  • Стъпка 1
    Уведомяване за щета

    Чрез телефонно обаждане на тел. 0700 123 32. Наш служител ще регистрира претенцията и ще Ви даде необходимите инструкции и какви документи трябва да представите.

  • Стъпка 2
    Извършване на оглед
    • Чрез ""Групама Видео Асистент"" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон
    • Физически, на уговорено от страните място
  • Стъпка 3
    Определяне начина на обезщетяване в съответствие с правата по застраховката
    • Изплащане на обезщетение по експертна оценка на Групама Застраховане ЕАД.
    • Изплащане на обезщетение по фактури, когато ремонтът се извършва в сервиз по Ваш избор.
    • Възстановяване на щетите в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД.
  • Стъпка 4
    Изплащане на обезщетение
    • В случаите на обезщетяване по експертна оценка или по фактури обезщетението се изплаща в 15 дневен срок по банкова сметка на собственика на МПС.
    • При ремонт в доверен сервиз на Групама Застраховане ЕАД средствата за възстановяване на МПС се изплащат директно на сервиза.

Подобни продукти