Groupama преминава на по-висока предавка в колоездачното си пътешествие, като става официален партньор на Тур дьо Франс и Тур дьо Франс Жени съвместно с приложението за колоездене на закрито Zwift.
Това партньорство, което ще продължи до 2028 г. с двете най-велики колоездачни състезания в света, не е случайно. От няколко години Groupama е ключов играч в света на колоезденето. През 2018 г. Groupama влезе в професионалния вело-маратон с колоездачния отбор Groupama–FDJ, който сега е основна сила в международните състезания. Съвсем наскоро Gan Assurances, дъщерно дружество на Групата във Франция, последва примера, като стана основен партньор на женския колоездачен отбор FDJ–SUEZ.
„Le Tour“: Символ на близост и единство
Партньорството с Тур дьо Франс и Тур дьо Франс Жени, съвместно със Zwift, е много повече от спортно сътрудничество. Това е прекрасна възможност за засилване на видимостта на Groupama във Франция и чужбина.
Маратонът въплъщава солидарност, екипна работа и страст - ценности, които дълбоко резонират с нашия модел на взаимност и подкрепа.
Groupama ще е част и от известния рекламен тур на Тур дьо Франс, истински символ на приятелство и близост. Всяко лято над 12 милиона души се събират край пътищата , което е уникална възможност за Groupama да се срещне директно с публиката.
„Ставайки официален партньор на Тур дьо Франс и Тур дьо Франс жени със Zwift, ние засилваме присъствието си в спорт, който вече подкрепяме на най-високо ниво. Това партньорство със Спортната организация Амори бележи нова стъпка в нашия ангажимент за последователна и амбициозна стратегия за спонсорство. Groupama вече е утвърдена като ключов играч в света на колоезденето“, Силвен Бюрел, директор „Комуникации“ на Groupama.