 
	Застраховки „Спокойствие“ към дебитни/кредитни карти и към кредитна услуга овърдрафт са специално създадени от Групама за клиенти на Банка ДСК и осигуряват финансова защита в случай на злополука с живота и здравето на застрахованите. Застраховките предоставят също и сигурна защита към банкови дебитни и кредитни карти, като покриват финансови загуби при неправомерно използване от трето лице на застрахованата карта, включително когато картата е инсталирана на смарт-устройство.
Покрити са също всички допълнителни дебитни или кредитни карти към застрахованата банкова сметка без оскъпяване.
Застрахователният договор покрива събития в цял свят.
ПРЕДИМСТВА НА ЗАСТРАХОВКИТЕ
Покрити рискове и застрахователни суми
| Спокойствие към дебитна карта | Спокойствие към кредитна карта | Спокойствие към кредитна услуга овърдрафт | |
|---|---|---|---|
| Покритие "Злополука" | |||
| Покритие "Злополука" | |||
| Смърт в резултат на злополука | |||
| 
								 Смърт в резултат на злополука  
								
						  |  |  |  | 
| Пълна и необратима загуба на автономност в резултат на злополука | |||
| 
								 Пълна и необратима загуба на автономност в резултат на злополука 
								 |  |  |  | 
| Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука* | |||
| 
								 Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука*   
															 |  |  |  | 
| Покритие "Комфорт" | |||
| Покритие "Комфорт" | |||
| -	Неправомерно използване на застрахованата карта след Кражба, Грабеж или Загуба - Кражба, Грабеж, Загуба на изтеглени пари в брой - Кражба, Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или лични документи, заедно с картата - Кражба на мобилен телефон или таблет/кражба или загуба на портмоне или чанта заедно със застрахованата карта | |||
| 
								 -	Неправомерно използване на застрахованата карта след Кражба, Грабеж или Загуба  - Кражба, Грабеж, Загуба на изтеглени пари в брой - Кражба, Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или лични документи, заедно с картата - Кражба на мобилен телефон или таблет/кражба или загуба на портмоне или чанта заедно със застрахованата карта |  |  | |
| Застрахователна премия** | |||
| Застрахователна премия** | |||
| Месечна премия | |||
| 
								 Месечна премия 
						 3.89 лв./ 1.99 € | 3.89 лв./1.99 € | 1.30 лв./0.66 € |  | Месечна премия | 
| 
								 Годишна премия 
	
						 46.68 лв./23.87 € | 46.68 лв /23.87 € | - |  | 
* 10%о от 2000 за всеки ден болничен престой, след 3тия ден до максимум 180 дни ** Посочените премии включват 2% данък съгл. ЗДЗП При настъпило събитие смърт или ПНЗА по застраховка Спокойствие към Кредитна карта и овърдафт – се изплаща обезщетение в размер на използваната сума с максимален лимит до 2000 лв.
Застраховките „Спокойствие“ по дебитна/кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт са предназначени за картодържатели на Банка ДСК - физически лица от 18 до 74 навършени години, титуляри на банкови сметки в лева или евро, по които има издадена дебитна или кредитна карта на тяхно име, както и за кредитополучатели на индивидуалeн Овърдрафт.
- С групова застраховка „Спокойствие“ към дебитна/кредитна карта Вие получавате сигурна защита към банкови карти и сметки. Застраховката предоставя финансова подкрепа при неправомерно използване от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство, и е в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба. Покрити са и всички допълнителни дебитни или кредитни карти към банковата сметка, по която е сключена застраховката
- По застраховка „Спокойствие“ по кредитна услуга овърдрафт, Застрахователят изплаща непогасената част от овърдрафта в съответните застрахователни лимити в случай на злополука на Застрахованото лице.
- Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Покритие „Зпололука“:
- Смърт на застрахования вследствие на злополука;
- Пълна и Необратима Загуба на Автономност в резултат на злополука.
- По застраховките за дебитна и кредитна карта покритие „Злополука“ покрива в посочените лимити и временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука.
- Покритие „Комфорт"* осигурява защита на парични средства, платежни операции и настъпили финансови загуби по банковата карта:
- Защита при неправомерно използване на картата от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на дебитната карта.
- Защита на парични средства: покриват се финансови загуби вследствие кражба/грабеж или загуба на изтеглени пари в брой.
- Изплаща се обезщетение до съответните лимити при:
- Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с дебитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 200 лв.);
- Кражба или загуба на ключове или ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с дебитната карта.
* Покритие Комфорт не се предлага по застраховка „Спокойствие“ към кредитна услуга овърдрафт
Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Застрахователната сума за покритие „Злополука» е 2000 лева за трите вида застраховки – „Спокойствие“ по дебитна карта, по кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт
- Застрахователната сума за покритие „Комфорт“ е 2670 лева със съответните подлимити по отделните рискове
- Застрахователната сума е в лева
Застрахователно обезщетение за всеки вид покритие е, както следва:
| Покритие "Злополука" | Дебитна карта – ЗС 2 000 лева | Кредитна карта- ЗС 2 000 лева | Овърдрафт – ЗС 2 000 лева | 
|---|---|---|---|
| Смърт в резултат на злополука | |||
| 
								 Смърт в резултат на злополука
							 | 
								 Изплаща се застрахователната сума
а 
							 | 
								 Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
 
							 | 
								 Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума.
а 
							 | 
| Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука | |||
| 
								 Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука
 
							 | 
								 Изплаща се застрахователната сума
  
							 | 
								 Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
 
							 | 
								 Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума
  
							 | 
| Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука | |||
| 
								Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука
 
							 | 
								 Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
							 | 
								 Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
 
							 | 
								 -
							 | 
| Покрити рискове по покритие "Комфорт" | Застрахователна сума (максимален лимит) на застрахователното обезщетение за всяка година | 
|---|---|
| Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата. | |
| 
								  Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата.
 А) Възстановяване на сумата на плащанията, извършени с картата и/или изтеглени от АТМ суми в брой; Б) Разходи и такси за блокиране на Картата, разходи за ре-активиране и издаване на нова карта. | 
								 650 лева(100 лева за едно застрахователно събитие)
 
							 | 
| Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой; | |
| 
								  Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой от Картодържателя от банкомат на всяка банка 
							 | 
								 800 лв. 
							 | 
| Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта. | |
| 
								 Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта.
 А) Разходи за подмяна на открадни/загубени лични документи; Б) Разходи за подмяна на открадни/загубени ключове и/или ключове от сейф. | 
								 A) 200 лв.  Б) 220 | 
| Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта. | |
| 
								  Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта.
 А) Възстановяване на разходите за телефонни разговори и SMS/MMS, извършени в периода от 48 часа след Кражбата на мобилния телефон или таблета и възстановяване на разходите за нов мобилен телефон или таблет; Б) Възстановяване на разходите за откраднатите/загубените портмоне и/или чанта заедно със застрахованата Карта. | 
								  A) 800 лв.  Б) 200 (подлимит на общия лимит) | 
- Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са представени последните поискани от Застрахователя документи.
- Ползващо се лице е Застрахованият/Картодържателят или неговите законни наследници.
При застрахователно събитие е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg . При покритие „Комфорт“ е необходимо незабавно да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:
- 
                            Стъпка 1Уведомяване за събитиеЧрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК. 
- 
                            Стъпка 2Необходими документи в зависимост от настъпилото събитиеДокументи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”. - Смърт
- Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %
- Хоспитализация във връзка със злополука*
- При трудова или битова злополука
- Други документи при специфични случаи
- При събитие по покритие „Комфорт“
 В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция в Общите условия на застраховката 
- 
                            Стъпка 3Срокове за получаване финално решение по заведената щета- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.
 
Застраховките „Спокойствие“ по дебитна/кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт са предназначени за картодържатели на Банка ДСК - физически лица от 18 до 74 навършени години, титуляри на банкови сметки в лева или евро, по които има издадена дебитна или кредитна карта на тяхно име, както и за кредитополучатели на индивидуалeн Овърдрафт.
- С групова застраховка „Спокойствие“ към дебитна/кредитна карта Вие получавате сигурна защита към банкови карти и сметки. Застраховката предоставя финансова подкрепа при неправомерно използване от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство, и е в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба. Покрити са и всички допълнителни дебитни или кредитни карти към банковата сметка, по която е сключена застраховката
- По застраховка „Спокойствие“ по кредитна услуга овърдрафт, Застрахователят изплаща непогасената част от овърдрафта в съответните застрахователни лимити в случай на злополука на Застрахованото лице.
- Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Покритие „Зпололука“:
- Смърт на застрахования вследствие на злополука;
- Пълна и Необратима Загуба на Автономност в резултат на злополука.
- По застраховките за дебитна и кредитна карта покритие „Злополука“ покрива в посочените лимити и временна неработоспособност във връзка с хоспитализация, вследствие на злополука.
- Покритие „Комфорт"* осигурява защита на парични средства, платежни операции и настъпили финансови загуби по банковата карта:
- Защита при неправомерно използване на картата от трето лице на застрахованата карта, включително когато е инсталирана на смарт-устройство (теглене от банкомат или плащания с картата) в резултат на кражба, грабеж или загуба на дебитната карта.
- Защита на парични средства: покриват се финансови загуби вследствие кражба/грабеж или загуба на изтеглени пари в брой.
- Изплаща се обезщетение до съответните лимити при:
- Кражба на мобилен телефон и/или таблет заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на портмоне или чанта заедно с дебитната карта (включени в общия лимит по това покритие с подлимит за едно събитие 200 лв.);
- Кражба или загуба на ключове или ключове от сейф, откраднати или изгубени заедно с дебитната карта;
- Кражба или загуба на документи откраднати или загубени заедно с дебитната карта.
* Покритие Комфорт не се предлага по застраховка „Спокойствие“ към кредитна услуга овърдрафт
Застрахователният договор покрива събития, настъпили на територията на цял свят.
- Застрахователната сума за покритие „Злополука» е 2000 лева за трите вида застраховки – „Спокойствие“ по дебитна карта, по кредитна карта и по кредитна услуга овърдрафт
- Застрахователната сума за покритие „Комфорт“ е 2670 лева със съответните подлимити по отделните рискове
- Застрахователната сума е в лева
Застрахователно обезщетение за всеки вид покритие е, както следва:
| Покритие "Злополука" | Дебитна карта – ЗС 2 000 лева | Кредитна карта- ЗС 2 000 лева | Овърдрафт – ЗС 2 000 лева | 
|---|---|---|---|
| Смърт в резултат на злополука | |||
| 
								 Смърт в резултат на злополука
							 | 
								 Изплаща се застрахователната сума
а 
							 | 
								 Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
 
							 | 
								 Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума.
а 
							 | 
| Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука | |||
| 
								 Пълна и Необратима Загуба на Автономност (ПНЗА) от злополука
 
							 | 
								 Изплаща се застрахователната сума
  
							 | 
								 Изплаща се до максималния лимит на посочената ЗС и не може да надвишава използваната сума по кредитната карта
 
							 | 
								 Изплаща се непогасената част от овърдрафта, но не повече от застрахователната сума
  
							 | 
| Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука | |||
| 
								Временна неработоспособност във връзка с хоспитализация вследствие на злополука
 
							 | 
								 Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
							 | 
								 Плащането е в размер на 10 ‰ (промила) от ЗС за този риск за всеки ден хоспитализация след третия ден, но не повече от 180 дни за всички събития злополука за един застрахователен период.
 
							 | 
								 -
							 | 
| Покрити рискове по покритие "Комфорт" | Застрахователна сума (максимален лимит) на застрахователното обезщетение за всяка година | 
|---|---|
| Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата. | |
| 
								  Неправомерно използване на Картата от Трето лице в резултат на Кражба, Грабеж или Загуба на Картата.
 А) Възстановяване на сумата на плащанията, извършени с картата и/или изтеглени от АТМ суми в брой; Б) Разходи и такси за блокиране на Картата, разходи за ре-активиране и издаване на нова карта. | 
								 650 лева(100 лева за едно застрахователно събитие)
 
							 | 
| Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой; | |
| 
								  Кражба/Грабеж или Загуба на изтеглени пари в брой от Картодържателя от банкомат на всяка банка 
							 | 
								 800 лв. 
							 | 
| Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта. | |
| 
								 Кражба или Загуба на ключове и/или ключове от сейф и/или документи заедно със застрахованата банкова Карта.
 А) Разходи за подмяна на открадни/загубени лични документи; Б) Разходи за подмяна на открадни/загубени ключове и/или ключове от сейф. | 
								 A) 200 лв.  Б) 220 | 
| Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта. | |
| 
								  Кражба на мобилен телефон или таблет заедно със застрахованата банкова Карта и кражба или загуба на портмоне или чанта, откраднати или загубени заедно със Застрахованата Карта.
 А) Възстановяване на разходите за телефонни разговори и SMS/MMS, извършени в периода от 48 часа след Кражбата на мобилния телефон или таблета и възстановяване на разходите за нов мобилен телефон или таблет; Б) Възстановяване на разходите за откраднатите/загубените портмоне и/или чанта заедно със застрахованата Карта. | 
								  A) 800 лв.  Б) 200 (подлимит на общия лимит) | 
- Дължимото застрахователно обезщетение се изплаща на ползващите се лица, в избраната валутна единица, в срок до 15 работни дни от датата, на която са представени последните поискани от Застрахователя документи.
- Ползващо се лице е Застрахованият/Картодържателят или неговите законни наследници.
При застрахователно събитие е необходимо незабавно да се свържете с нас на тел. 0700 123 32 или да ни изпратите имейл на адрес: claims.life@groupama.bg . При покритие „Комфорт“ е необходимо незабавно да блокирате картата, в който и да е от клоновете на „Банка ДСК” ЕАД или да се обадите на телефонния номер, определен за блокиране на карти, посочен от „Банка ДСК” ЕАД. Повече информация относно правила при настъпване на щета:
- 
                            Стъпка 1Уведомяване за събитиеЧрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в поделение на Банка ДСК. 
- 
                            Стъпка 2Необходими документи в зависимост от настъпилото събитиеДокументи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”. - Смърт
- Пълна трайна нетрудоспособност (ПТН) над 50 %
- Хоспитализация във връзка със злополука*
- При трудова или битова злополука
- Други документи при специфични случаи
- При събитие по покритие „Комфорт“
 В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция в Общите условия на застраховката 
- 
                            Стъпка 3Срокове за получаване финално решение по заведената щета- Застрахователят се произнася до 15/петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
- Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни.
 
 
						