Основно покритие:
- пожар, мълния, експлозия, имплозия, сблъсък или падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар.
Допълнителни покрития:
- умишлен пожар;
- природни бедствия, наводнение, увреждане от тежест при естествено натрупване на сняг или лед,
- земетресение;
- изтичане на вода и пара;
- свличане или срутване на земни пластове,
- вреди от подпочвени води;
- чупене на стъкла, витрини, рекламни надписи и табели;
- злоумишлени действия на трети лица;
- увреждане от действие на морски вълни;
- късо съединение и/или токов удар;
- ударна/звукова вълна;
- загуба на доход от наем;
- разходи за временно/алтернативно настаняване;
- кражба чрез взлом; въоръжен грабеж, вандализъм;
Застраховката покрива събития, настъпили на територията на Р. България.
Премията се определя в зависимост от размера на застрахователната сума, вида на застрахованото имущество, избраното застрахователно покритие, рисковите обстоятелства и срока на покритието. Тя може да бъде платена еднократно или разсрочено на 2 или 4 вноски без оскъпяване.
Размерът на застрахователната сума се определя индивидуално за всяко покритие и зависи от параметрите на застрахованото имущество.
Размерът на застрахователното обезщетение се определя поотделно според вида на застрахованото имуществото (движимо или недвижимо) и избраното от клиента покритие в рамките на застрахователната отговорност за него.
Искаш да сключиш полица или се нуждаеш от допълнителна информация? Моля използвай формата на запитване по-долу.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.
Основно покритие:
- пожар, мълния, експлозия, имплозия, сблъсък или падане на пилотирано летателно тяло, негови части или товар.
Допълнителни покрития:
- умишлен пожар;
- природни бедствия, наводнение, увреждане от тежест при естествено натрупване на сняг или лед,
- земетресение;
- изтичане на вода и пара;
- свличане или срутване на земни пластове,
- вреди от подпочвени води;
- чупене на стъкла, витрини, рекламни надписи и табели;
- злоумишлени действия на трети лица;
- увреждане от действие на морски вълни;
- късо съединение и/или токов удар;
- ударна/звукова вълна;
- загуба на доход от наем;
- разходи за временно/алтернативно настаняване;
- кражба чрез взлом; въоръжен грабеж, вандализъм;
Застраховката покрива събития, настъпили на територията на Р. България.
Премията се определя в зависимост от размера на застрахователната сума, вида на застрахованото имущество, избраното застрахователно покритие, рисковите обстоятелства и срока на покритието. Тя може да бъде платена еднократно или разсрочено на 2 или 4 вноски без оскъпяване.
Размерът на застрахователната сума се определя индивидуално за всяко покритие и зависи от параметрите на застрахованото имущество.
Размерът на застрахователното обезщетение се определя поотделно според вида на застрахованото имуществото (движимо или недвижимо) и избраното от клиента покритие в рамките на застрахователната отговорност за него.
Искаш да сключиш полица или се нуждаеш от допълнителна информация? Моля използвай формата на запитване по-долу.
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
- Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
- Чрез подаване на Уведомление за щета
- в наш офис
- по имейл – office@groupama.bg
-
Стъпка 2
Извършване на оглед
Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:
- Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон.
- Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
- Работа само по документи.
-
Стъпка 3
Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
- Документи, които се изискват при всички случаи:
- Документ за собственост
- Банкова сметка на Застрахования
- Документи при специфични събития:
- Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
- Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
- Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
- Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
-
Стъпка 4
Калкулиране на вредите
- Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
- Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
-
Стъпка 5
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.