Считано от 04.05.2020 г., продуктите на "Групама Животозастраховане Експрес" няма да се предлагат на нови клиенти. Активните застрахователните полици по тези продукти ще продължат да бъдат обслужвани от дружеството, спрямо срока на валидност на конкретната застраховка.
Какво да направя в случай на застрахователно събитие?
За да Ви улесним максимално, сме обобщили най- важните стъпки, които трябва да предприемете в случай на застрахователно събитие, така че да предявите претенция за изплащане на застрахователно обезщетение.
Стъпка 1: Информирайте банката или застрахователя:
В случай на настъпване на застрахователно събитие Вие (като застраховано лице или негов наследник) трябва:
- да се обадите директно на Групама Животозастраховане Експрес на тел.: 0700 123 32, за да бъдете консултирани относно следващите стъпки, които да предприемете.
или
- да информирате Вашия търговски агент в клона на банката, където сте сключили застраховката.
Стъпка 2: Следващи етапи:
В зависимост от вида на застраховката и покритите рискове, застрахованото лице или наследниците му ще бъдат информирани от Групама Животозастраховане Експрес за всички стъпки, необходими за предявяване на претенция (включително информация относно кои документи трябва да бъдат попълнени и предадени на застрахователя).
Нашият съвет е да съберете всички необходими документи във възможно най-кратък срок, тъй като това ще ускори процеса на предвижване на предявената от Вас претенция към застрахователя.
Какво да направя в случай на застрахователно събитие?
За да Ви улесним максимално, сме обобщили най- важните стъпки, които трябва да предприемете в случай на застрахователно събитие, така че да предявите претенция за изплащане на застрахователно обезщетение.
Стъпка 1: Информирайте банката или застрахователя:
В случай на настъпване на застрахователно събитие Вие (като застраховано лице или негов наследник) трябва:
- да се обадите директно на Групама Животозастраховане Експрес на тел.: 0700 123 32, за да бъдете консултирани относно следващите стъпки, които да предприемете.
или
- да информирате Вашия търговски агент в клона на банката, където сте сключили застраховката.
Стъпка 2: Следващи етапи:
В зависимост от вида на застраховката и покритите рискове, застрахованото лице или наследниците му ще бъдат информирани от Групама Животозастраховане Експрес за всички стъпки, необходими за предявяване на претенция (включително информация относно кои документи трябва да бъдат попълнени и предадени на застрахователя).
Нашият съвет е да съберете всички необходими документи във възможно най-кратък срок, тъй като това ще ускори процеса на предвижване на предявената от Вас претенция към застрахователя.