Как да заявите щета

При настъпване на застрахователно събитие по Основно покритие, Злоумишлени действия, Умишлен пожар,  Земетресение е препоръчително да се свържеш с нас до 3 работни дни. За Кражба чрез взлом и/или кражба чрез техническо средство срокът за уведомление е до 24 часа от узнаване за настъпване на събитието.

По застраховки от сегмент Имущество можете да регистрирате някои щети и изцяло онлайн през клиентския портал MyGroupama. Чрез функционалностите на клиентското пространство може да прикачите и нужните документи, да следите статуса на заведени щети и много други.

Оглед изцяло от дистанция
Оглед изцяло от дистанция
ЕКСКЛУЗИВНО ЗА КЛИЕНТИТЕ НА ГРУПАМА!
Единствено по рода си в България и специално създадено за клиентите на Групама , „Groupama Video Assistant“ e безплатно видео приложение за осъществяване на оглед при щети в дома ти от разстояние единствено при наличен смартфон или таблет.
  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие
    1. Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
    2. Чрез подаване на Уведомление за щета (по образец на застрахователя)

    По някои застраховки от сегмент Имущество можете да регистрирате някои щети и изцяло онлайн през клиентския портал MyGroupama. Чрез функционалностите на клиентското пространство може да прикачите и нужните документи. Може да следите статуса на заведените щети отново през клиентския ни портал.

  • Стъпка 2
    Извършване на оглед

    Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:

    1. Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон. (линк към клипа)
    2. Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
    3. Работа само по документи.
  • Стъпка 3
    Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
    1. Документи, които се изискват при всички случаи:
      • Документ за собственост
      • Банкова сметка на Застрахования
    2. Документи при специфични събития:
      • Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
      • Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
      • Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
      • Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
  • Стъпка 4
    Калкулиране на вредите
    1. Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
    2. Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
  • Стъпка 5
    Срокове за получаване финално решение по заведената щета

    Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.

  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие
    1. Чрез телефонно обаждане към 0 700 123 32
    2. Чрез подаване на Уведомление за щета (по образец на застрахователя)

    По някои застраховки от сегмент Имущество можете да регистрирате някои щети и изцяло онлайн през клиентския портал MyGroupama. Чрез функционалностите на клиентското пространство може да прикачите и нужните документи. Може да следите статуса на заведените щети отново през клиентския ни портал.

  • Стъпка 2
    Извършване на оглед

    Варианти за оглед, според спецификата на събитието и размера на уврежданията:

    1. Чрез "Групама Видео Асистент" специално приложение на Групама за дистанционен оглед чрез Вашия смартфон. (линк към клипа)
    2. Чрез физически (реален) оглед на мястото на събитието – при щети с големи размери и/или специфични особености около възникналото събитие.
    3. Работа само по документи.
  • Стъпка 3
    Необходими документи в зависимост от настъпилото събитие
    1. Документи, които се изискват при всички случаи:
      • Документ за собственост
      • Банкова сметка на Застрахования
    2. Документи при специфични събития:
      • Пожар – служебна бележка от РС ПБЗН
      • Земетресение – служебна бележка от сеизмологичен институт към БАН за силата на земния трус
      • Кражба – служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
      • Злоумишлени действия на трети лица - служебна бележка от РУ Полиция, краен акт при наличие на заведено досъдебно производство
  • Стъпка 4
    Калкулиране на вредите
    1. Чрез експертна оценка: оценяват се конкретно установени увреждания по застрахованите обекти, съгласно средни пазарни цени за възстановяване на имуществото във вида му преди събитието.
    2. Чрез представяне на предварителна оферта и фактури, след предварително одобрение от страна на Застрахователя.
  • Стъпка 5
    Срокове за получаване финално решение по заведената щета

    Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента.

Свали
Вътрешни правила за уреждане на претенции по имуществени застраховки
Свали
Уведомление за щета
Свали
Общи условия и други документи за "Любим дом"
Свали
Информационен документ за застраховката "Любим дом"
Свали
Вътрешни правила за уреждане на претенции по имуществени застраховки
Свали
Уведомление за щета
Свали
Общи условия и други документи за "Любим дом"
Свали
Информационен документ за застраховката "Любим дом"