"Защитен всеки ден"
Твоята подкрепа при злополука


Предимства на нашата застраховка при злополука "Защитен всеки ден"

Индивидуална многогодишна застраховка при злополука за търсещите ефективна и адекватна защита

Защита навсякъде по света
Защита навсякъде по света
Дългогодишно покритие без нужда от подновяване
Дългогодишно покритие без нужда от подновяване
Бързо онлайн сключване
Бързо онлайн сключване
Дигитално заявяване на претенции
Дигитално заявяване на претенции
Гъвкавост на плащанията
Гъвкавост на плащанията

Как да купя застраховката?

Да вземеш многогодишна застраховка "Защитен всеки ден" е безкрайно лесно - става с няколко клика за по-малко от 5 минути. Можеш да намериш застраховката също и в агенциите на Групама в цялата страна, както и в офисите на нашите брокери партньори.

Сключи твоята застраховка изцяло онлайн с няколко клика:
Сключи твоята застраховка изцяло онлайн с няколко клика:


Избери желаното от теб ниво на застрахователно покритие.
Попълни личните си данни и издай полицата, без допълнителни въпросници и декларации.
Плати изцяло онлайн чрез своята дебитна или кредитна карта.
До няколко минути ще откриеш застрахователната полица на имейла си.

Какво покрива застраховката

Базов пакет Разширен пакет Пълен пакет
Покрити рискове / Лимити
Покрити рискове / Лимити
Смърт в резултат на злополука**
Смърт в резултат на злополука**
5000 €
10 000 €
15 000 €
Смърт в резултат при ПТП**
Смърт в резултат при ПТП**
7500 €
15 000 €
22 500 €
Трайна неработоспособност над 50% в резултат на злополука**
Трайна неработоспособност над 50% в резултат на злополука**
% от 5000 €
% от 10 000 €
% от 15 000 €
Трайна неработоспособност над 50% при ПТП**
Трайна неработоспособност над 50% при ПТП**
% от 7 500 €
% от 15 000 €
% от 22 500 €
Дневни пари при болничен престой (до 30 дни)***
Дневни пари при болничен престой (до 30 дни)***
До 150 € (5 € на ден)
До 225 € (7.5 € на ден)
До 300 € (10 € на ден)
Фрактура в резултат на злополука**
Фрактура в резултат на злополука**
125 €
150 €
200 €
Медицински разходи в резултат на злополука при временна неработоспособност над 30 дни*
Медицински разходи в резултат на злополука при временна неработоспособност над 30 дни*
До 50 €
До 100 €
До 150 €
Медицински транспорт в резултат на злополука*
Медицински транспорт в резултат на злополука*
до 50 €
до 100 €
до 150 €
Разходи за погребение*
Разходи за погребение*
До 250 €
До 350 €
До 500 €
Застрахователна премия
Застрахователна премия
Годишна премия с 2% данък
Годишна премия с 2 % данък
36 € / 70.41 лв. 66 € / 129.08 лв. 96€ / 187.76 лв.
Месечна премия с 2% данък
Месечна премия с 2 % данък
3 € / 5.87 лв. 5.50 € / 10.76 лв. 8 € / 15.65 лв.

* по този риск се възстановяват реално направените разумни разходи до посочения лимит за всяка една застрахователна година
**по този риск на застрахования или неговите законни наследници се изплаща фиксираната застрахователна сума за риска
***по този риск на застрахования се изплаща обезщетение на ден за болничен престой, който е продължил повече от 5 дни.

От застраховката могат да се възползват български и чуждестранни физически лица на възраст от навършени 18 до 69 г. към началната дата на полицата. Покритието е до 70-годишна възраст без нужда от подновяване и без преподписване на документи.

Застраховка „Защитен всеки ден“ ти дава сигурност при неочаквани злополуки – у дома, на работа или в движение. С нея имаш дългосрочна защита без нужда от подновяване, обезщетения при болничен престой, фрактури и ПТП, както и покритие, където и да си. Защото спокойствието не е лукс – то е необходимост!

Застраховката покрива застрахователни събития настъпили на територията на целия свят.

Валидността на застраховка „Защитен всеки ден“ се определя от началната дата, посочена в полицата, и важи до навършване на 70-годишна възраст на застрахованото лице. Това е многогодишна застраховка, която не изисква ежегодно подновяване – покритието се поддържа автоматично, стига премиите да са редовно платени.

Полицата влиза в сила след заплащане на първата вноска и може да стартира от конкретно избрана дата. Застрахователната защита важи на територията на целия свят, 24/7, без значение къде се намираш.

Застраховката се продава само в Евро. Цената на застраховката зависи избраното от теб ниво на застрахователното покритие – застрахователен пакет Базов, Разширен или Пълен. Всеки пакет е с фиксирана сума и лимити.

Премията може да бъде:

  • Годишна
  • Тримесечна
  • Месечна
Свали
Информационен документ на застраховката
Свали
Необходими документи за заявяване на претенция
Свали
Медицинско удостоверение във връзка със състояние на временна неработоспособност или невъзможност за посещаване на учебните занятия следствие на злополука
Свали
Заявление за застрахователноплащане по застраховка „Злополука“
Свали
Становище на лекуващ (наблюдаващ) специалист или личен лекар

Бързо, лесно, удобно - заяви своята претенция изцяло онлайн през портала ни MyGroupama!

Клиентите могат да заявяват своите претенции по всички канали за комуникация с Групама. За по-бързо лесно, бързо и удобно обслужване, предлагаме и възможност за изцяло дигитално подаване на застрахователни претенции по застраховката "Защитен всеки ден".

При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полица, следвай следните стъпки:

  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие

    1. Чрез он-лайн платформата ни за претенции, след регистрация с номера на полицата ти тук.
    2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в офиса на посредника издал полицата ти.
    При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полицата, можеш да се свържеш със Застрахователя по най-удобния за теб начин:

    • На телефон: 0700 123 32
    • По E-mail: claims_health@groupama.bg
    • В офис на Групама
    • В офис на нашия партньор издал полицата ти
  • Стъпка 2
    Срок и начин на подаване

    Претенцията следва да бъде подадена в разумен срок след събитието, но не по-късно от 5 години от неговото настъпване. При необходимост от възстановяване на направени разходи, приложете оригинали или копия на медицински и платежни документи, както е указано в Общите условия.

  • Стъпка 3
    Необходими документи

    Необходимите документи зависят от настъпилото застрахователно събитие и реализирания риск.

    За завеждане на претенция използвай онлайн платформата My Groupama, където можете бързо и лесно да подадеш заявление за обезщетение, без да посещаваш офис.

    В случай, че имаш нужда от съдействие за набавянето на документите по твоята претенция, то те са описани в предостанвените ти общи условия или може да ги намериш ТУК.

    Ако си заплатил разходи самостоятелно (в страната или в чужбина) всички документи, свързани със събитието и лечението, трябва да бъдат изпратени на застрахователя в най-кратък срок, за да бъде извършена оценка и евентуално възстановяване на разходите – съгласно условията по полицата.

  • Стъпка 4
    Срокове за получаване финално решение по заведената щета

    Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента с решение за плащане, мотивиран отказ или искане за предоставянето на допълнителни документи, необходими за произнасянето му.

От застраховката могат да се възползват български и чуждестранни физически лица на възраст от навършени 18 до 69 г. към началната дата на полицата. Покритието е до 70-годишна възраст без нужда от подновяване и без преподписване на документи.

Застраховка „Защитен всеки ден“ ти дава сигурност при неочаквани злополуки – у дома, на работа или в движение. С нея имаш дългосрочна защита без нужда от подновяване, обезщетения при болничен престой, фрактури и ПТП, както и покритие, където и да си. Защото спокойствието не е лукс – то е необходимост!

Застраховката покрива застрахователни събития настъпили на територията на целия свят.

Валидността на застраховка „Защитен всеки ден“ се определя от началната дата, посочена в полицата, и важи до навършване на 70-годишна възраст на застрахованото лице. Това е многогодишна застраховка, която не изисква ежегодно подновяване – покритието се поддържа автоматично, стига премиите да са редовно платени.

Полицата влиза в сила след заплащане на първата вноска и може да стартира от конкретно избрана дата. Застрахователната защита важи на територията на целия свят, 24/7, без значение къде се намираш.

Застраховката се продава само в Евро. Цената на застраховката зависи избраното от теб ниво на застрахователното покритие – застрахователен пакет Базов, Разширен или Пълен. Всеки пакет е с фиксирана сума и лимити.

Премията може да бъде:

  • Годишна
  • Тримесечна
  • Месечна
Свали
Информационен документ на застраховката
Свали
Необходими документи за заявяване на претенция
Свали
Медицинско удостоверение във връзка със състояние на временна неработоспособност или невъзможност за посещаване на учебните занятия следствие на злополука
Свали
Заявление за застрахователноплащане по застраховка „Злополука“
Свали
Становище на лекуващ (наблюдаващ) специалист или личен лекар

Бързо, лесно, удобно - заяви своята претенция изцяло онлайн през портала ни MyGroupama!

Клиентите могат да заявяват своите претенции по всички канали за комуникация с Групама. За по-бързо лесно, бързо и удобно обслужване, предлагаме и възможност за изцяло дигитално подаване на застрахователни претенции по застраховката "Защитен всеки ден".

При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полица, следвай следните стъпки:

  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие

    1. Чрез он-лайн платформата ни за претенции, след регистрация с номера на полицата ти тук.
    2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в офиса на посредника издал полицата ти.
    При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полицата, можеш да се свържеш със Застрахователя по най-удобния за теб начин:

    • На телефон: 0700 123 32
    • По E-mail: claims_health@groupama.bg
    • В офис на Групама
    • В офис на нашия партньор издал полицата ти
  • Стъпка 2
    Срок и начин на подаване

    Претенцията следва да бъде подадена в разумен срок след събитието, но не по-късно от 5 години от неговото настъпване. При необходимост от възстановяване на направени разходи, приложете оригинали или копия на медицински и платежни документи, както е указано в Общите условия.

  • Стъпка 3
    Необходими документи

    Необходимите документи зависят от настъпилото застрахователно събитие и реализирания риск.

    За завеждане на претенция използвай онлайн платформата My Groupama, където можете бързо и лесно да подадеш заявление за обезщетение, без да посещаваш офис.

    В случай, че имаш нужда от съдействие за набавянето на документите по твоята претенция, то те са описани в предостанвените ти общи условия или може да ги намериш ТУК.

    Ако си заплатил разходи самостоятелно (в страната или в чужбина) всички документи, свързани със събитието и лечението, трябва да бъдат изпратени на застрахователя в най-кратък срок, за да бъде извършена оценка и евентуално възстановяване на разходите – съгласно условията по полицата.

  • Стъпка 4
    Срокове за получаване финално решение по заведената щета

    Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента с решение за плащане, мотивиран отказ или искане за предоставянето на допълнителни документи, необходими за произнасянето му.