
Предимства на нашата застраховка при злополука "Защитен всеки ден"
Индивидуална многогодишна застраховка при злополука за търсещите ефективна и адекватна защита
Как да купя застраховката?
Да вземеш многогодишна застраховка "Защитен всеки ден" е безкрайно лесно - става с няколко клика за по-малко от 5 минути. Можеш да намериш застраховката също и в агенциите на Групама в цялата страна, както и в офисите на нашите брокери партньори.
✅ Избери желаното от теб ниво на застрахователно покритие.
✅ Попълни личните си данни и издай полицата, без допълнителни въпросници и декларации.
✅ Плати изцяло онлайн чрез своята дебитна или кредитна карта.
✅ До няколко минути ще откриеш застрахователната полица на имейла си.
Какво покрива застраховката
Базов пакет | Разширен пакет | Пълен пакет | |
---|---|---|---|
Покрити рискове / Лимити | |||
Покрити рискове / Лимити | |||
Смърт в резултат на злополука** | |||
Смърт в резултат на злополука**
|
5000 €
|
10 000 €
|
|
Смърт в резултат при ПТП** | |||
Смърт в резултат при ПТП**
|
|
15 000 €
|
22 500 €
|
Трайна неработоспособност над 50% в резултат на злополука** | |||
Трайна неработоспособност над 50% в резултат на злополука**
|
% от 5000 €
|
% от 10 000 €
|
% от 15 000 €
|
Трайна неработоспособност над 50% при ПТП** | |||
Трайна неработоспособност над 50% при ПТП**
|
|
% от 15 000 €
|
% от 22 500 €
|
Дневни пари при болничен престой (до 30 дни)*** | |||
Дневни пари при болничен престой (до 30 дни)***
|
|
До 225 € (7.5 € на ден)
|
До 300 € (10 € на ден)
|
Фрактура в резултат на злополука** | |||
Фрактура в резултат на злополука**
|
|
150 €
|
200 €
|
Медицински разходи в резултат на злополука при временна неработоспособност над 30 дни* | |||
Медицински разходи в резултат на злополука при временна неработоспособност над 30 дни*
|
|
До 100 €
|
До 150 €
|
Медицински транспорт в резултат на злополука* | |||
Медицински транспорт в резултат на злополука*
|
|
до 100 €
|
до 150 €
|
Разходи за погребение* | |||
Разходи за погребение*
|
|
До 350 €
|
До 500 €
|
Застрахователна премия | |||
Застрахователна премия | |||
Годишна премия с 2% данък | |||
Годишна премия с 2 % данък
36 € / 70.41 лв. |
66 € / 129.08 лв. |
96€ / 187.76 лв. |
|
Месечна премия с 2% данък |
Месечна премия с 2 % данък
3 € / 5.87 лв. |
5.50 € / 10.76 лв. |
8 € / 15.65 лв. |
|
* по този риск се възстановяват реално направените разумни разходи до посочения лимит за всяка една застрахователна година
**по този риск на застрахования или неговите законни наследници се изплаща фиксираната застрахователна сума за риска
***по този риск на застрахования се изплаща обезщетение на ден за болничен престой, който е продължил повече от 5 дни.
От застраховката могат да се възползват български и чуждестранни физически лица на възраст от навършени 18 до 69 г. към началната дата на полицата. Покритието е до 70-годишна възраст без нужда от подновяване и без преподписване на документи.
Застраховка „Защитен всеки ден“ ти дава сигурност при неочаквани злополуки – у дома, на работа или в движение. С нея имаш дългосрочна защита без нужда от подновяване, обезщетения при болничен престой, фрактури и ПТП, както и покритие, където и да си. Защото спокойствието не е лукс – то е необходимост!
Застраховката покрива застрахователни събития настъпили на територията на целия свят.
Валидността на застраховка „Защитен всеки ден“ се определя от началната дата, посочена в полицата, и важи до навършване на 70-годишна възраст на застрахованото лице. Това е многогодишна застраховка, която не изисква ежегодно подновяване – покритието се поддържа автоматично, стига премиите да са редовно платени.
Полицата влиза в сила след заплащане на първата вноска и може да стартира от конкретно избрана дата. Застрахователната защита важи на територията на целия свят, 24/7, без значение къде се намираш.
Застраховката се продава само в Евро. Цената на застраховката зависи избраното от теб ниво на застрахователното покритие – застрахователен пакет Базов, Разширен или Пълен. Всеки пакет е с фиксирана сума и лимити.
Премията може да бъде:
- Годишна
- Тримесечна
- Месечна
Бързо, лесно, удобно - заяви своята претенция изцяло онлайн през портала ни MyGroupama!
Клиентите могат да заявяват своите претенции по всички канали за комуникация с Групама. За по-бързо лесно, бързо и удобно обслужване, предлагаме и възможност за изцяло дигитално подаване на застрахователни претенции по застраховката "Защитен всеки ден".
При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полица, следвай следните стъпки:
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
1. Чрез он-лайн платформата ни за претенции, след регистрация с номера на полицата ти тук.
2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в офиса на посредника издал полицата ти.
При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полицата, можеш да се свържеш със Застрахователя по най-удобния за теб начин:- На телефон: 0700 123 32
- По E-mail: claims_health@groupama.bg
- В офис на Групама
- В офис на нашия партньор издал полицата ти
-
Стъпка 2
Срок и начин на подаване
Претенцията следва да бъде подадена в разумен срок след събитието, но не по-късно от 5 години от неговото настъпване. При необходимост от възстановяване на направени разходи, приложете оригинали или копия на медицински и платежни документи, както е указано в Общите условия.
-
Стъпка 3
Необходими документи
Необходимите документи зависят от настъпилото застрахователно събитие и реализирания риск.
За завеждане на претенция използвай онлайн платформата My Groupama, където можете бързо и лесно да подадеш заявление за обезщетение, без да посещаваш офис.
В случай, че имаш нужда от съдействие за набавянето на документите по твоята претенция, то те са описани в предостанвените ти общи условия или може да ги намериш ТУК.
Ако си заплатил разходи самостоятелно (в страната или в чужбина) всички документи, свързани със събитието и лечението, трябва да бъдат изпратени на застрахователя в най-кратък срок, за да бъде извършена оценка и евентуално възстановяване на разходите – съгласно условията по полицата.
-
Стъпка 4
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента с решение за плащане, мотивиран отказ или искане за предоставянето на допълнителни документи, необходими за произнасянето му.
От застраховката могат да се възползват български и чуждестранни физически лица на възраст от навършени 18 до 69 г. към началната дата на полицата. Покритието е до 70-годишна възраст без нужда от подновяване и без преподписване на документи.
Застраховка „Защитен всеки ден“ ти дава сигурност при неочаквани злополуки – у дома, на работа или в движение. С нея имаш дългосрочна защита без нужда от подновяване, обезщетения при болничен престой, фрактури и ПТП, както и покритие, където и да си. Защото спокойствието не е лукс – то е необходимост!
Застраховката покрива застрахователни събития настъпили на територията на целия свят.
Валидността на застраховка „Защитен всеки ден“ се определя от началната дата, посочена в полицата, и важи до навършване на 70-годишна възраст на застрахованото лице. Това е многогодишна застраховка, която не изисква ежегодно подновяване – покритието се поддържа автоматично, стига премиите да са редовно платени.
Полицата влиза в сила след заплащане на първата вноска и може да стартира от конкретно избрана дата. Застрахователната защита важи на територията на целия свят, 24/7, без значение къде се намираш.
Застраховката се продава само в Евро. Цената на застраховката зависи избраното от теб ниво на застрахователното покритие – застрахователен пакет Базов, Разширен или Пълен. Всеки пакет е с фиксирана сума и лимити.
Премията може да бъде:
- Годишна
- Тримесечна
- Месечна
Бързо, лесно, удобно - заяви своята претенция изцяло онлайн през портала ни MyGroupama!
Клиентите могат да заявяват своите претенции по всички канали за комуникация с Групама. За по-бързо лесно, бързо и удобно обслужване, предлагаме и възможност за изцяло дигитално подаване на застрахователни претенции по застраховката "Защитен всеки ден".
При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полица, следвай следните стъпки:
-
Стъпка 1
Уведомяване за събитие
1. Чрез он-лайн платформата ни за претенции, след регистрация с номера на полицата ти тук.
2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси или в офиса на посредника издал полицата ти.
При злополука, която изисква болничен престой, лечение, медицински транспорт или е довела до реализирането на други рискове по твоята полицата, можеш да се свържеш със Застрахователя по най-удобния за теб начин:- На телефон: 0700 123 32
- По E-mail: claims_health@groupama.bg
- В офис на Групама
- В офис на нашия партньор издал полицата ти
-
Стъпка 2
Срок и начин на подаване
Претенцията следва да бъде подадена в разумен срок след събитието, но не по-късно от 5 години от неговото настъпване. При необходимост от възстановяване на направени разходи, приложете оригинали или копия на медицински и платежни документи, както е указано в Общите условия.
-
Стъпка 3
Необходими документи
Необходимите документи зависят от настъпилото застрахователно събитие и реализирания риск.
За завеждане на претенция използвай онлайн платформата My Groupama, където можете бързо и лесно да подадеш заявление за обезщетение, без да посещаваш офис.
В случай, че имаш нужда от съдействие за набавянето на документите по твоята претенция, то те са описани в предостанвените ти общи условия или може да ги намериш ТУК.
Ако си заплатил разходи самостоятелно (в страната или в чужбина) всички документи, свързани със събитието и лечението, трябва да бъдат изпратени на застрахователя в най-кратък срок, за да бъде извършена оценка и евентуално възстановяване на разходите – съгласно условията по полицата.
-
Стъпка 4
Срокове за получаване финално решение по заведената щета
Застрахователят се произнася до 15 (петнадесет) работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента с решение за плащане, мотивиран отказ или искане за предоставянето на допълнителни документи, необходими за произнасянето му.