При нужда да се възползвате от застраховката "Помощ при пътуване"

При необходимост от спешна медицинска или правна помощ при пътуване в чужбина, моля, свържете се с Асистиращата компания Глобъл Сървисис България на


телефон +359 2 850 89 89

или e-mail: assistance@globalservices.bg. След потвърждение на застрахователното покритие, Асистиращата компания ще поеме организацията и/или заплащането на лечението, таксите и/или репатрирането на Застрахования, според условията по сключената застраховка.
Ако не сте успели да се свържете с Асистиращата компания или по друга причина се е наложило да заплатите медицински услуги извън България, всички документи по случая трябва да се изпратят на Застрахователя в най-кратък срок след завръщането Ви.
  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие
    1. Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
    2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
  • Стъпка 2
    Необходими документи към Заявлението за изплащане на обезщетение

    Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.

    1. Медицински разходи:
      • Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
      • Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
    2. Загуба/закъснение на личен багаж:
      • Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
      • Билет за съответния полет;
      • Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
    3. Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
      • Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
      • Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.

    В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.

  • Стъпка 3
    Срокове за получаване финално решение по заведената претенция
    1. Застрахователят се произнася до 15 /петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
    2. Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
  • Стъпка 1
    Уведомяване за събитие
    1. Чрез незабавно уведомление на АСИСТИРАЩАТА КОМПАНИЯ на тел.: + 359 2 850 89 89, но не по късно от три работни дни от узнаването за застрахователното събитие.
    2. Чрез подаване на Заявление за изплащане на застрахователно обезщетение в един от нашите офиси
  • Стъпка 2
    Необходими документи към Заявлението за изплащане на обезщетение

    Документи, в оригинал или техни копия, заверени нотариално или заверени с печат и текста “Вярно с оригинала”.

    1. Медицински разходи:
      • Медицински документи от проведения преглед (медицински доклад, рецепти);
      • Оригинали на платежните документи, изследвания и закупени медикаменти.
    2. Загуба/закъснение на личен багаж:
      • Уведомление до авиокомпанията за закъснението на багажа;
      • Билет за съответния полет;
      • Изходящ от авиокомпанията документ, доказващ събитието и връщането на багажa Ви, (с дати и часове.)
    3. Закъснение на багаж, превозван със самолет, с повече от 6 часа:
      • Оригиналите на всички платежни документи, с които да удостоверите закупуването на вещите от първа необходимост;
      • Документ от авиопревозвача, удостоверяващ часа на закъснение на багажа.

    В зависимост от настъпилото събитие виж пълната информоция по-долу или Общите условия на застраховката.

  • Стъпка 3
    Срокове за получаване финално решение по заведената претенция
    1. Застрахователят се произнася до 15 /петнадесет/ работни дни, след предоставяне на последния документ от клиента
    2. Възможност за изплащане на щетата в рамките на 7 работни дни
Свали
Вътрешни правила за уреждане на претенции по застраховка Помощ при пътуване
Свали
Уведомление за щета
Свали
Вътрешни правила за уреждане на претенции по застраховка Помощ при пътуване
Свали
Уведомление за щета